مدیرعامل باشگاه مقاومت در جلسه با مدیران تیم های تیراندازی آقایان و بانوان، از توجه ویژه به پایگاه های استعدادیابی در سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۶۸۴۴
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
به گزارش خبرگزاري بسيج، ابوالفضل قلی پور مدیرعامل باشگاه مقاومت در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج گفت: جلسه مشترک با مدیران تیم های تیراندازی بانوان و آقایان باشگاه مقاومت در راستای برنامه های سال 95 برگزار شد.

قلی پور با اشاره به اینکه در این جلسه بر کسب نتایج در خور شان باشگاه در لیگ های کشوری تاکید شد، اظهار داشت: در این جلسه مدیران تیم های تیراندازی باشگاه، ضمن ارائه گزارش عملکرد در سال 94، پیشنهادات و انتقاداتشان را در میان گذاشتند و مقرر شد تا برنامه سالیانه این تیم ها ارائه شود.

مدیرعامل باشگاه مقاومت در ادامه با بیان اینکه در سال 95 توجه به پایگاه های استعدادیابی از برنامه های اصلی باشگاه است، افزود: مقرر شده است که تیم های باشگاه مقاومت با اولویت قرارداد پایگاه های استعدادیابی، از 20 درصد ظرفیت های این پایگاه ها استفاده کنند و همچنین قرار شد تا اردوی مشترک بین باشگاه مقاومت و نفرات برگزیده المپیادهای بسیج برگزار شود.

 
وی در ادامه از برنامه های فرهنگی و معنوی تیم های باشگاه مقاومت خبر داد و خاطر نشان کرد: برگزاری حلقه های صالحین و برنامه های معنوی در جریان اردوها و تمرینات از جمله برنامه های فرهنگی است که در برای بالا بردن بار معنوی و دینی ورزشکاران باشگاه برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات