خبرهای داغ:
فرماندار کبودراهنگ گفت: در سال جاری باید در تمام روستاهای شهرستان عملیات عمرانی صورت گیرد و تعاملی ویژه میان دهیاری‌ها با اعضای شورای اسلامی در راستای آبادانی و توسعه هرچه بیشتر روستاها باشد.
کد خبر: ۸۶۹۶۸۲۱
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزری بسیج از کبودراهنگ، احسان قنبری امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات دهیاری های کبودراهنگ اظهار کرد: در سال جاری باید در تمام روستاهای شهرستان عملیات عمرانی صورت گیرد و تعاملی ویژه میان دهیاری‌ها با اعضای شورای اسلامی در راستای آبادانی و توسعه هرچه بیشتر روستاها باشد و در تمامی زمینه ها با بخشدار هماهنگ باشند.

وی گفت: تامین آب شرب از تامین آب کشاورزی مهمتر و سرانه آب 120- 80 لیتر در روستاها است که باید مدیریت شود.

محمود نوروزی بخشدار مرکزی کبودراهنگ نیز افزود: بهسازی 42 روستا از 55 روستای بخش مرکزی توسط بنیاد انجام گرفته که این بهسازی با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری در حال انجام است.

بخشدار شیرین سو اظهار کرد: 2 هزار و 300 واحد در شهر گل تپه مقاوم سازی شده که 100 واحد از آن نیاز به بازسازی دارد.

ابراهیم دهقانی خواه خواستار ایجاد نمایندگی بنیاد مسکن در بخش گل تپه شد و افزود: سهمیه های در نظر گرفته شده برای بخش گل تپه به بانک های کشاورزی و صادرات داده شود.

سید ایوب موسوی بخشدار شیرین سو نیز به اصلاح و بروز رساني طرح هادی روستاها و بازگشایی، زیرسازی و بیس ریزی در 80 هزار مترمربع، عقد قرارداد به منظورآسفالت ریزی به 12 روستای بخش با همکاری بنیادمسکن انقلاب اسلامی شهرستان در سال جاری اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات