علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: شهدای مدافع حرم پرورش یافتگان مکتب خمینی و رهبر فرزانه انقلاب هستند که در راه اسلام وارزشهای دینی به درجه رفیع شهادت وجانبازی نایل می آیند.
کد خبر: ۸۶۹۶۷۸۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه قرچک، سرهنگ حیدری فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان قرچک با بیان این مطلب به جان‌فشانی خالصانه شهدا و ایثارگران در راه اسلام اشاره کرد و گفت: وظیفه مسئولان و مردم در حفظ این میراث گرانبها، بسیار خطیر است و تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی، دینی و البته کمترین کار ممکن است که در حال حاضر باید در جامعه انجام شود.

 وی افزود: این خانواده ها مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور و پرورش یافتگان مکتب خمینی و رهبر فرزانه انقلاب هستند که در راه اسلام و ارزشهای دینی به درجه رفیع شهادت وجانبازی نایل آمدند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود.

حیدری تأکید کرد: راه شهدا راه سعادت و پیروزی است که باید زنده نگه داشته شود تا بتوانیم به اهداف انقلاب دست یابیم.

آزمون کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک نیز در این دیدار اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه دیدار ازخانواده های معظم شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس و جانبازان در قالب «طرح  رمضان» انجام می شود که در این ماه پر خیر و برکت از خانواده این  شهدا و جانبازان عیادت می کنیم .

وی گفت: امروز شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند و احترام به خانواده‌های آنها وظیفه همه مسئولان و آحاد جامعه است، فرهنگ ایثار وشهادت باید در جامعه تقویت و رشادت شهدای مدافع حرم در جامعه باید نهادینه شود .

کادری تاکید کرد: امروز به برکت خون شهدا مستکبران هیچ غلطی نمی توانند بکنند و ملت های آزاده خواه در برابر آنان به مقابله بر می خیزند.

گفتنی است، در این دیدار با حضور مسئولان نظامی وانتظامی، رئیس بنیاد شهید ودادستان شهرستان قرچک در قالب طرح رمضان از خانواده شهدای مدافع حرم سید ضیا نادری، محمد کلانتر و محمد علی خاوری و خانواده شهید حجت ملاآقایی دیدار به عمل آمد.

 

 

  

ارسال نظرات
آخرین اخبار