همسر شهیدمدافع حرم اسدی تاکید کرد:ورزشکاران مازندران با کسب مدال قهرمانی با بردن نام شهدا بر بالای سکوی قهرمانی دنیا و همچنین اهدای مدال خود به خانواده شهدا، پیام مظلومانه شهدا را به جهان مخابره می کنند.
کد خبر: ۸۶۹۶۷۸۰
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سید احمد اسدی فرزند 9 ساله شهید مدافع حرم سید جواد اسدی امره ای پس از اقدام ارزشی قهرمان دوره ششم کشتی ساحلی جهان که مدال طلایش را به خانواده شهید مدافع حرم اهدا کرد به خبرنگار بسیج مازندران گفت:از اینکه یک قهرمان جهان مدال طلای خود را به عنوان یاد شهدا هدیه به خانواده شهید مدافع حرم می کند از ایشان تشکر می کنم.

*خوشحالم که ورزشکاران راه شهدا را افتخار می دانند

فرزند شهید اسدی یادآور شد: خوشحالم که ورزشکار امروزی همیشه به یاد شهدا هستند و راه شهیدان را برای خود افتخار می دانند.

وی  اظهار کرد: اقدام جوان ورزشکار، ضمن اینکه بیانگر توجه و یاد مردم به خانواده شهداست، نشانه عشق و علاقه ورزشکاران و جوانان به ادامه راه شهدا می باشد.

سید احمد اسدی تاکید کرد: اینکه ورزشکاران، جوانان و مردم به یاد شهدا و خانواده آنان هستند نشانگر این است که نام شهدا همچنان زنده است و این برای من یک افتخار است و خدا را شکر گزارم.


*ورزشکاران با اهدای مدال خود به خانواده شهدا،پیام شهید را به جهان مخابره می کنند

خانم رضائیان همسر شهیدمدافع حرم اسدی هم در گفتگو با بسیج مازندران گفت: گرچه شهدای مدافع حرم، مظلومانه و در خفقان رسانه ای غرب که با ناجوانمردانه ترین روش های متعارف جنگی با نقض قوانین آتش بس در 17 اردیبهشت به شهادت رسیدند، اما ورزشکاران مازندران و کشور با کسب مدال قهرمانی با بردن نام شهدا بر بالای سکوی قهرمانی دنیا و همچنین اهدای مدال خود به خانواده شهدا، پیام مظلومانه شهدا را به جهان مخابره می کنند.

وی خاطر نشان کرد : از همه مردم و جامعه ورزش مازندران که همیشه یاد شهدا هستند و ادامه دهندگی راه شهدا را افتخار می دانند تشکر می کنم و از خداوند عزت وسلامتی رهبر انقلاب اسلامی، رزمندگان نظام مقدس انقلاب اسلامی در هر لباس اعم از مدافع حرم و اسلام، ظهور حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له فدا ، نابودی کفر ، جهالت، استکبار، پای بندی به رعایت اخلاق، حجاب ، عفاف، ارزش های اسلامی در بین خانواده ها و عاقبت بخیری ملت مسلمان و مومن را مسئلت دارم.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها