ویژه برنامه "پارک معرفت" با همکاری حوزه مقاومت شهید مدنی سپاه ناحیه اراک و مجموعه ورزشی فرهنگی شهرداری و موسسه تبلیغی مصباح‌الهدی از امشب به مدت ده شب در پارک شهدای گمنام شهرستان اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۶۷۶۰
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، امشب ویژه برنامه "پارک معرفت" در پارک شهدای گمنام شهرستان اراک میزبان خانواده‌های این شهرستان خواهد بود.

ویژه برنامه "پارک معرفت" با همکاری سپاه ناحیه اراک و مجموعه ورزشی فرهنگی شهرداری و موسسه تبلیغی مصباح‌الهدی در ایام تابستان در سطح پارک‌های شهرستان اراک برگزار می‌شود تا ضمن ایجاد فضایی شاد برای خانواده‌ها گامی در راستای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی برداشته شود.

در این طرح فرهنگی برنامه‌هایی همچون بازی و سرگرمی، پاسخ به سوالات شرعی و آسیب‌شناسی بازی‌های رایانه‌ای، مشاوره همراه با تست‌های روان شناسی توسط بازی‌های فکری، غرفه طب اسلامی همراه با ارائه رژیم غذایی و مزاج شناسی، غرفه خدمات پزشکی، غرفه پرده خوانی، غرفه دقایقی با قرآن و امام زمان(عج) و غرفه آشنایی با مدافعین حرم و ... در قالب 25 غرفه برپا می‌شود.

این ویژه برنامه با هدف آن تعمیق فرهنگ اسلامی همزمان با ایام فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان از تحصیل و حضور پررنگ‌تر خانواده‌ها در مجموعه پارک‌های شهرستان برگزار می‌شود.

همچنین روحانیون و مبلغین با طرح زیلو میزبان جوانان خواهند بود تا در فضایی صمیمی پاسخگوی سوالات و شبهات دینی مطرح شده از سوی جوانان باشند و گامی موثر در راستای تبلیغ و ترویج دین و فرهنگ اسلامی بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات