خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از گسترده شدن سفره احسان افطاری ویژه افراد آسیب دیده اجتماعی در قالب طرح "یک لقمه مهربانی" در این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۶۹۶۷۴۳
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: اطعام افراد آسیب دیده اجتماعی و اقشار کم برخوردار از جمله طرح های حمایتی مدیریت شهری است که همزمان با ماه مبارک رمضان این طرح در 17 نقطه از محدوده شهری و روستایی منطقه 20 در حال اجراست.

صفوی با اشاره به اینکه در این طرح 5 هزار نفر از نیازمندان بدون سرپناه این منطقه جنوبی اطعام می شوند، افزود: طرح یک لقمه مهربانی زیرمجموعه طرح حامی و مجمع خیرین محلات است و با هدف افزایش حساسیت عمومی و آگاهی های فردی اجرا می شود.

وی، ادامه داد: پیش از این نیز طرح یک لقمه مهربانی در نقاطی که افراد آسیب دیده اجتماعی تردد داشتند و یا به صورت موقت سکونت یافته بودند انجام شده است که در حین اجرا، تعدادی از این افراد که تمایل به ایجاد تغییر رویه زندگی خود داشتند شناسایی شدند که این مهم یکی از مهمترین اهداف این طرح است.

شهردار منطقه 20 در پایان یادآور شد: خیرین و افراد نیکوکاری که علاقه مند به همکاری با این طرح هستند می توانند به شهرداری منطقه 20 و یا سراهای محله مراجعه کنند.

 

ارسال نظرات