کارشناس مسائل اقتصادی گفت: در این پرونده آنچه مهم و ضروری است این است که قوانین باید بررسی شوند که چگونه ممکن است چنین وضعیت نابسامانی در حقوق مدیران دولتی دیده شود؟!
کد خبر: ۸۶۹۶۷۲۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
محمد بسکابادی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، پرداخت حقوق های نجومی را حرکتی غیر قانونی و غیر اخلاقی خواند و اظهار داشت: در این پرونده آنچه مهم و ضروری است این است که قوانین باید بررسی شوند که چگونه ممکن است چنین وضعیت نابسامانی در حقوق مدیران دولتی دیده شود؟!

وی با بیان اینکه نهادهای نظارتی باید در برابر حقوق غیر متعارف مدیران پاسخگو باشند افزود: باید به نهادهای نظارتی و دستگاه های بازرسی که وظیفه نظارت بر عملکرد دستگاه ها، ادارات و سازمان های دولتی را دارند دست مریزاد گفت که حقوق غیر متعارف را از چشم نظارتی خود نادیده گرفتند.

این کارشناس مسائل اقتصادی به نابرابری بین کارمندان، کارگران و مدیران اشاره کرد و گفت: اختلاف فاحش حقوقی بین مدیران و کارمندان ناشی از عدم نظارت صحیح بوده است، چگونه ممکن است در یک کشور پرداخت یارانه به مشکل بر خورد می کند؟! پروژه های زیر ساختی برای اتمام کار با مشکل نقدینگی روبرو هستند؟! حققوق برخی کارمندان طی چند ماه پرداخت نمی شود؟! چگونه مدیرانی اجازه تصرف به اموال بیت المال را پیدا کرده اند و این موضوع بسیار نگران کننده است.

ارسال نظرات