ملکی درنشست هم اندیشی مشترک سمن های جوانان با هیات مدیره خانه سازمانهای مردم نهاد استان مرکزی گفت: بدون شک تشکیل این گونه نشست ها تاثیر بسزایی در حل مشکلات و تحول و حرکت بیشتر در راستای مسائل مربوط به جوانان خواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۹۶۶۹۴
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

سعید ملکی درنشست هم اندیشی مشترک سمن های جوانان با هیات مدیره خانه سازمانهای مردم نهاد استان مرکزی گفت: بدون شک تشکیل  این گونه نشست ها تاثیر بسزایی در حل مشکلات و تحول و حرکت بیشتر در راستای مسائل مربوط به جوانان خواهد داشت.

 وی افزود: متاسفانه امروزه آنچه که در جامعه ما نمود جدی پیدا کرده و مسئولان کشور نیز نسبت به آن دغدغه جدی پیدا کرده اند، آسیب های اجتماعی است که وضعیتی نگران کننده پیدا کرده است.

ملکی گفت : احداث  خانه جوان در استان یکی از دغدغه های جوانان می باشد ،خانه جوان نوعی باشگاه و فرهنگسرا برای جوانان و نوعی دفتر کار مرکزی برای سازمان های مردم نهاد جوانان است که بتوانند در این خانه فعالیت های اجتماعی خود را برنامه ریزی کنند و از سوی دیگر نظارت های لازم برای آن ها اعمال شود.

وی با اشاره به تنظیم برنامه ششم توسعه ورزش وجوانان دراستان بیان کرد : جلسات این برنامه با حضور رئیس خانه سازمان‌های مردم‌نهاد استان مرکزی با جدیت در حال برگزاری  می باشد ودر این برنامه سعی شده است نسبت به رفع مشکلات جوانان تلاش گردد.

مدیرکل ورزش وجوانان در پایان گفت : در جلسه شورای ورزش همگانی نماینده جوانان در این جلسه خواستار برگزاری  نشست استاندار با جوانان شد که با پیگیری  این اداره کل و خانه سازمان های مردم نهاد  بزودی این نشست برگزار خواهدشد.

ارسال نظرات