خبرهای داغ:
فیلم «یک دزدی عاشقانه» از روز یکشنبه در سینما قدس، « بارکد» از چهارشنبه در سینما اکسین و فیلم تحسین شده « ایستاده در غبار» از پنجشنبه در سینما بهمن تازه‌های اکران سینماهای اهواز محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۹۶۶۴۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرنگاربسیج از اهواز، «بارکد» جدیدترین اثر مصطفی کیایی است که پیش از این فیلم‌های موفق «عصر یخبندان» و «خط ویژه» را در کارنامه خود دارد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پشت هر آدمی داستانی هست و پشت هر داستانی یک آدم. بهتر است قبل از هر قضاوتی کمی صبر داشته باشیم.

در «بارکد» که به اظهار کارگردانش فیلم کمدی نیست اما از فصل‌های شاد و شیرینی برخوردار است بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، پژمان بازغی، رضا کیانیان بهاره کیان افشار، بابک بهشاد و... ایفای نقش می‌کنند.

«ایستاده در غبار» ساخته محمدحسین مهدویان است که در جشنواره سی و چهارم فجر مورد استقبال هیأت داوران و مخاطبان قرار گرفت و در هشت بخش کاندید و در نهایت موفق به دریافت سه سیمرغ بلورین شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: احمد که دوران نوجوانی‌اش را در سکوت گذرانده فرمانده لشگری می‌شود که باید در دروازه‌های خرمشهر با دشمن بجنگند اما سرنوشت او فرسنگ‌ها دور از مرزهای ایران رقم می‌خورد.

فیلم سینمایی «یک دزدی عاشقانه» به کارگردانی امیرشهاب رضویان با نگاهی طنز به موضوع رفاقت و عشق پرداخته است.

 در خلاصه این فیلم می‌خوانیم: دو دزد پیر کهنه‏ کار، آقاکمال و آقاجمال، پس از سال‏‌ها از زندان آزاد می‏‌شوند و به امید دریافت سهم‏ خود از آخرین سرقت مشترک‏شان به سراغ همدست‏‌شان، اسی‏ خانم، می‌روند اما... .

مهدی هاشمی، فرهاد آئیش، لادن مستوفی، لوون هفتوان، امیرحسین رستمی، فرزانه قاسمی، احد محمدکرمی،‌ رابعه مدنی، عبدالرضا پارسا و ... از جمله بازیگران کمدی «یک دزدی عاشقانه» هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها