مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان:

ثبت نام کارآفرینان برای شرکت در یازدهمین جشنواره امتنان تا آخر تیر ادامه دارد

ثبت نام از کارآفرینان استان، از 16 اردیبهشت شروع شده و تا پایان روز 31 تیر سال جاری ادامه دارد.
کد خبر: ۸۶۹۶۵۹۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ثبت نام کارآفرینان برای شرکت در یازدهمین جشنواره استانی امتنان از کارآفرینان برتر، تا آخر تیر سال جاری ادامه دارد.

رسول احدی افزود: ثبت نام از کارآفرینان استان، از 16 اردیبهشت شروع شده و تا پایان روز 31 تیر سال جاری ادامه دارد.

احدی هدف از برگزاری جشنواره های کارآفرینی را اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی، توسعه کسب و کارهای کارآفرینانه برشمرد.

وی با بیان اینکه معرفی کارآفرینان برتر به جامعه به عنوان الگوهای موفق در ترغیب و تشویق جوانان و دانش آموختگان دانشگاهی برای انجام فعالیت های کارآفرینانه نقش بسزایی دارد، اظهار کرد: برگزاری جشنواره تجلیل و امتنان از کارآفرینان در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در جهت تقویت خودباوری، روحیه کار جمعی، ابتکار و اهتمام به ارتقای کیفیت تولید است.

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان افزود: تمامی صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت می توانند در مهلت اعلام شده به آدرس اینترنتیwww.karafarinanebartar.irمراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم ها و ارسال مستندات اقدام کنند.

احدی اضافه کرد: از سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات، کارآفرینان برتر استانی انتخاب و به جشنواره ملی معرفی می شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار