آغاز توزیع اولین مرحله بسته حمایت غذایی در استان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت: توزیع نخستین مرحله بسته حمایت غذایی بین نیازمندان سراسر استان آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۹۶۵۶۹
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، احمد رشیدی صبح امروز در مصاحبه با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: مرحله جدید طرح حمایت غذایی برای مستمری بگیران کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی از بیست و دوم ماه جاری برابر با پنجمین روز از ماه مبارک رمضان آغاز و تمهیدات لازم برای اجرای هر چه بهتر طرح تدارک دیده شده است .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت متبوع در استان افزود: علاوه بر مستمری بگیران دستگاههای حمایتی؛ افراد دارای پرونده ضایعه نخاعی-توانبخشی-اجتماعی و درخواست پشت نوبت وسایل توانبخشی معرفی شده از سوی بهزیستی نیز از دیگر مشمولین طرح حمایت غذایی ماه مبارک رمضان هستند .

رشیدی با بیان اینکه کارت شارژ شده ویژه این طرح به مشمولین تحویل گردیده است افزود: مبلغ شارژ کارت به ازای هر خانوار یک نفره 300 هزار ریال و خانوار های دو نفر به بالا به ازای هر نفر100هزار تا سقف1200 هزار ریال است.

وی افزود: همه افراد مشمول می‌ توانند ظرف مدت سه ماه برای دریافت بسته امنیت غذایی که شامل «گوشت قرمز، مرغ، برنج، حبوبات، تخم ‌مرغ، ماکارونی، لبنیات، روغن مایع، رب و خرما» است به فروشگاه‌های محل سکونت خویش مراجعه کنند.


ارسال نظرات