فرمانده سپاه ناحیه بجستان:

اعمال بیش از 40 نوع تحریم جدید پس از برجام/ بروکراسی اداری برای کمک به کشاورزان حذف شود

فرمانده سپاه ناحیه بجستان گفت: بیش از ۴۰ نوع تحریم جدید در حوزه‌های مختلف بعد از برجام علیه کشور ما تحمیل شده است، و تاکنون برجام، فرجامی برای ما نداشته است.
کد خبر: ۸۶۹۶۵۴۰
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ علیرضا جنیدی در دیدار از جهاد کشاورزی شهرستان بجستان ضمن تبریک هفته جهاد و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: نهاد جهاد کشاورزی در ابتدای پیروزی به عنوان بسیج سازندگی پا به عرصه خدمتگذاری به نظام گذاشت، خدمات ارزنده و بی بدلیلی در دوران هشت سال دفاع مقدس از خودش به یادگار گذاشت و هم صدا با نیروهای نظامی نقش تعیین کننده در پیروزی علیه جبهه استکبار را ایفا کرد، امروز نیز مجموعه سپاه، بسیج و جهاد کشاورزی از پیشقراولان خدمت به یکی از بهترین اقشار جامعه یعنی کشاورزان هستند.

وی افزود: در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، بدون شک همکاری و تعامل بین این دو دستگاه می تواند در قالب ارائه وام های اقتصاد مقاومتی، چه در حوزه صنایع تبدیلی و چه در توانمند سازی کشاورزان جهت افزایش تولید ملی، بسیار تاثیر گذار باشد.

سرهنگ جنیدی تصریح کرد: تا آنجا که در توان ما است باید با حذف بروکراسی اداری و کاغذ بازی‌های اضافی، دست کشارزان را در جهت تقویت تولید ملی بگیریم و به آنها کمک کنیم.

فرمانده سپاه بجستان گریزی به پسا برجام زد و گفت: تجربه پسا برجام نشان داد که علی رغم خوش بینی مسئولان اجرایی به اجرای تعهدات طرف مقابل، بیش از ۴۰ نوع تحریم جدید در حوزه های مختلف بعد از برجام علیه کشور ما تحمیل شده است، و تا کنون برجام، فرجامی برای ما نداشته است.

جنیدی با توجه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اذعان کرد: با استناد به تاکیدات موکد ایشان بر عدم اعتماد به امریکائیها و لزوم تکیه بر ظرفیت های نظام، نگاه صرف به بیرون نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه باعث جری تر شدن دشمنان نظام شده و آنان را به فشار بیشتر علیه نظام، مجاب می کند.

رمضانعلی قاسمی، مدیر جهاد کشاورزی بجستان در ادامه این بازدید گفت: با توجه به دستور امام راحل در ۲۷ خرداد سال ۵۷ همراه با تاسیس جهاد سازندگی و طبق گفته یشان ” همه با هم جهاد سازنگی ” گروهی با نام جهاد سازندگی متعهد شدند تا خدمات ارزنده ای به انقلاب ارئه دهند.

وی افزود: در اوایل انقلاب با وجود جنگ تحمیلی سپاه و جهاد مثل دو بال برای یک پرنده دوشا دوش همدیگر برای پیروزی در جنگ تلاش کردند، تلاش در جهاد سازندگی به قدری بود که به این نیروهای خدوم لقب سنگر سازان بی سنگر گرفتن و حضرت امام راحل به این سنگر سازان افتخار می کرد.

قاسمی اذعان کرد: تلاش همکاران ما در جهاد، فرهنگی بنام کار جهادی را نهادینه کردند که این مایه مباهات ماست و اگر در برنامه های جهاد پیشرفتی حاصل شد از برکت تفکر جهادی این نیرو ها است.

در ادامه مدیر جهاد کشاورزی خلاصه گزارشی از عملکرد یک ساله مجموعه خود ارائه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها