یک کارشناس فضای مجازی در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد

تجمع دهه هشتادی ها و بی توجهی دولت به فضای مجازی

کارشناس فضای مجازی گفت: تجمع دهه هشتادی ها، جریاناتی هدفمند و طراحی شده ای در فضای مجازی است که تاثیرات حقیقی آنها را در کشور شاهد بودیم و عدم نظارت و کنترل مسئولان ذیربط بر فضای مجازی موجب این اتفاقات شد.
کد خبر: ۸۶۹۶۴۱۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

حجت الاسلام محمد فروهر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به تجمع اخیر چندصد نفری نوجوانان دهه هشتادی در مجتمع تجاری در غرب تهران که به دنبال تبلیغ در شبکه های اجتماعی انجام شده بود اظهار داشت: متأسفانه باید گفت اقداماتی هدفمند مانند تجمع دهه هشتادی ها در فضای مجازی شکل گرفته که به فضای حقیقی جامعه نیز کشیده شده است.

وی افزود: جریان آزادی یواشکی، تجمع هایی در فتنه 88، اجتماع 4 هزار نفری به دنبال اسید پاشی در اصفهان، به آتش کشیده شدن هتلی در مهاباد و در حال حاضر هم تجمع دهه هشتادی ها، جریاناتی طراحی شده ای در فضای مجازی بودند که تاثیرات حقیقی آنها را در کشور شاهد بودیم و عدم نظارت و کنترل مسئولان ذیربط بر فضای مجازی موجب این اتفاقات شد.

کارشناس فضای مجازی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت کنترل فضای مجازی خاطر نشان کرد: یکی از تأکیدات ایشان راجع به این مسئله بود که فضای مجازی لغزشگاه است که این تأکید بر اساس آمار و گزارش های ایشان راجع به بازخود آن در فرهنگ جامعه است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار