امام جمعه سیاهکل گفت: شهید پور ابراهیمی از رهروان راستین امام حسین (ع) بود و در همین مسیر به شهادت رسید و این مفهوم چهارمین حقیقت جهان هستی است که از تمسک به قرآن و اهل و بیت منتج می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۶۳۵۹
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت‌الاسلام محمدرضا شکسته‌دل در مراسم هفتم شهید بسیجی مدافع حرم «حسینعلی پورابراهیمی» که در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای درگاه آستانه با حضور مردم ولایی گیلان و مسئولین استانی برگزار شد اظهار کرد: قرآن کریم، انبیا و امام معصوم سه حقیقت برتر در جهان هستی هستند که از این سه اصل حقیقت چهارمی منتج می شود که برخی از بندگان خاص به آن دست پیدا می‌کنند.

وی افزود: کسی که در مسیر این سه حقیقت حرکت کند می‌توان از او به عنوان انسان کامل نام برد که مراتب رشد و کمال و تعالی را طی کرده است.

امام جمعه سیاهکل تصریح کرد: قرآن حقیقتی برتر و بی‌دلیل است، کلام انبیا که در راس همه آن‌ها پیامبر اسلام قرار دارد همانند قرآن است و امام معصوم نیز حقیقتی ناطق است.

حجت‌الاسلام شکسته‌دل تاکید کرد: انسانی که در مسیر درست حرکت کند همواره دست به دامن حدیث ثقلین است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهید پور ابراهیمی از رهروان راستین امام حسین (ع) بود و در همین مسیر به شهادت رسید و این مفهوم چهارمین حقیقت جهان هستی است که از تمسک به قرآن و اهل و بیت منتج می‌شود.

ارسال نظرات