یکی از مسؤولین سپاه کنگان خبر داد:

نشست های سالیانه طرح مودت در سپاه کنگان برگزار می شود

حمید صفائی گفت: نشست های طرح مودت باحضور کارکنان،فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت در تاریخ های 31خردادماه و همچنین اول و دوم تیرماه پس از نماز مغرب و عشا و ضیافت افطاری در حسینه عاشقان شهر کنگان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۹۶۲۹۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان،حمید صفائی یکی از مسولین سپاه ناحیه کنگان  در گفت گو با خبرگزاری بسیج ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: دین مبین اسلام همواره بر ترویج و تحکیم و مودت در بین مسلمین تاکید زیادی داشته به طوری که خدای تبارک و تعالی در آیه 23 سوره شوری فرموده اند((قل لا اسئلکم اجرا الا الموده فی القربی)) و از طرفی فرماندهان بسیج که رسالت تبلیغ و تعظیم شعائر الله را در عرصه فرهنگی جامعه به عهده دارند همواره نیازمند همراهی و حمایت معنویی خانواده های محترم می باشند.
وی تصریح کرد: برای پاسخگویی به این سنته حسنه نشست های سالیانه مودت هرسال در سپاه کنگان برگزار می شود.

صفائی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرماندهان حوزه  و پایگاههای مقاومت تابعه افزود: نشست های طرح مودت باحضور کارکنان،فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت در تاریخ های 31خردادماه و همچنین اول و دوم تیرماه در حسینیه عاشقان ثارالله پس از نماز مغرب و عشا و ضیافت افطاری برگزار می شود.
وی در خصوص اهداف این طرح خاطر نشان کرد: ایجاد انس و الفت بین فرماندهان و خانواده های آنان به عنوان پشتیبان معنوی در انجام ماموریت های بسیج ، تقویت روحیه نشاط و معنویت در خدمتگزاری خانواده بزرگ بسیج و همچنین ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی بین خانواده ها از اهداف این طرح می باشد.  
صفایی در پایان افزود: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) کریم اهلبیت برنامه های فرهنگی و معنویی همچون مدیحه سرایی و انجام مسابقات فرهنگی در این نشست ها برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار