خبرهای داغ:
نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: خوزستان یکی از استا‌ن‌های ویژه و ملی کشور است و آقای مقیمی با توجه به شرایط خوزستان ویژگی بومی بودن استاندار خوزستان را می‌پذیرد.
کد خبر: ۸۶۹۶۲۵۴
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج از اهواز،سید راضی نوری اظهار داشت: خوزستان از نظر ویژگی‌های اقتصادی، تجاری،گردشگری و ارتباط با کشور‌های منطقه یکی از استا‌های ویژه و ملی کشور است.

وی افزود: فصل تابستان زمان تخصیص اعتبارات دولتی به استان‌هاست و عدم انتخاب یک فرد لایق و بومی برای استانداری خوزستان ضربه سنگینی را به استان وارد می‌کند.

نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوزستان نیازمند یک مدیر بومی است، گفت: شعار "تمام ایران سرای من است" یک شعار خوب و قابل قبولی بوده ولی خوزستان با توجه به مسائل و مشکلاتی که در بحث آب و ریزگردها دارد نیازمند یک استاندار بومی است.

وی تصریح کرد: یک نیروی بومی و آشنا به ظرفیت‌های نهفته و پیدای خوزستان بهتر و سریع‌تر می‌تواند نسبت به ارتقاء استان برای رسیدن به جایگاه اصلی خود در حوزه‌های انرژی، کشاورزی، گردشگری ، تجاری و از همه مهم‌تر رفع مشکلات و موانع اشتغال کمک کند.

نوری با اشاره به سخنان معاون سیاسی وزیر کشور گفت: ما در شرایطی نیستیم که بخواهیم نسبت به سخنان معاون وزیر کشور موضع‌گیری کنیم ولی آقای مقیمی با توجه به شرایط خوزستان ویژگی بومی بودن استاندار خورستان را می‌پذیرد.

انتهای پیام/ض

ارسال نظرات
پر بیننده ها