خبرهای داغ:
فرماندار اقلید خواستار شد

استفاده از ظرفیت بسیج مردمی در بحران‌ها و حوادث

فرماندار اقلید گفت: مدیریت بحران یعنی پیش از وقوع بحران و حادثه آمادگی کافی داشته باشیم که در این راستا می‌توان از ظرفیت بسیج مردمی نیز استفاده کرد.
کد خبر: ۸۶۹۶۲۳۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰
صادق کریمی در جلسه شورای اداری که با حضور امام‌جمعه، معاون فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسؤولان شهرستانی در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و... که برای برقراری امنیت در کشور از جان و زندگی خود گذشتند ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و بر لزوم توجه بیشتر به محرومان و نیازمندان در این ایام تأکید کرد.

وی خدمت به مردم را وظیفه و سعادت خواند و تصریح کرد: تکریم ارباب‌رجوع و رفع مسائل مردم کوچک‌ترین خدمت و ادای دین به مردم وفادار و همیشه درصحنه ایران است.

کریمی بابیان اینکه دولت از نظام جدا نیست بر این اصل که اگر دولت تضعیف شود نظام تضعیف می‌شود تأکید و خاطرنشان کرد: خدمات دولت در راستای حمایت از نظام و مردم صورت می‌گیرد.

فرماندار اقلید از خدماتی که دولت با تمام توان و باوجود مشکلات داخلی و خارجی در ارائه آن می‌کوشد سخن گفت و بابیان اینکه حفظ و ارتقای امنیت و آرامش مردم و خدمت بهتر و بیشتر به آنان از اهداف اصلی دولت است با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری که حمایت از دولت را وظیفه دانستند، از اقدامات و سو استفاده‌هایی که در راستای تضعیف دولت صورت می‌گیرد انتقاد کرد.

این مسؤول به جنگ نرم دشمن و تلاش آنان در ایجاد تفرقه و نفاق در کشور و دلسرد کردن مردم از نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و بیان داشت: باید با مدیریت و درایت، خدمات نظام و دولت به مردم اطلاع داده شود تا با ایجاد نشاط ملی و تقویت روحیه وحدت، مانع دست‌یابی دشمن به اهدافش شویم.

کریمی، امنیت حاکم بر ایران را بی‌نظیر خواند و با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند «باید بر روی پای خود بایستیم» و نیز تأکید ایشان بر اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و کسب موفقیت بیشتر نیاز به صبر و درایت دارد.

فرماندار اقلید به دوران دفاع مقدس و هوشیاری، صبوری، همراهی و انسجام ملی آن دوران اشاره و تصریح کرد: اکنون نیز باید همان راه را در پیش گیریم و بدون توجه به حاشیه‌ها و سو استفاده‌ها و با تلاش در راستای تقویت وحدت و بصیرت و اقدام و عمل جدی و مؤثر بکوشیم تا اقتصاد مقاومتی در واقعیت تحقق یابد نه اینکه تنها شعار دهیم.

وی با تقدیر از متصدیان برگزاری آیین سالگرد ارتحال امام و اعزام زائر به حرم ایشان به هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و آموزش و ارتقای آگاهی و دانش عمومی را عامل مهم برای مقابله و پیشگیری از معضل اعتیاد خواند.

کریمی افزود: ترویج اعتیاد و گرفتار کردن جوانان به مواد مخدر یکی از راهکارهای دشمن برای تضعیف کشور بوده چراکه اعتیاد ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی است ازاین‌رو باید در زمینه مقابله و مبارزه با آن کوشید.

فرماندار اقلید با اشاره به خشک‌سالی و کمبود آب بر لزوم مدیریت مصرف تأکید کرد و با ابراز تأسف از آتش‌سوزی پاسارگاد، برنامه‌ریزی، هماهنگی و آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران و مسؤولان شهری و روستایی برای مقابله با حوادث و آتش‌سوزی‌های احتمالی را خواستار شد و اظهار کرد: مدیریت بحران یعنی پیش از وقوع بحران و حادثه آمادگی کافی داشته باشیم که در این راستا می‌توان از ظرفیت بسیج مردمی نیز استفاده کرد.

وی در پایان سخنان خود بر لزوم خدمت با تمام توان به مردم تأکید کرد و تلاش در راستای تکمیل پروژه‌ها را خواستار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار