سردار استاد حسینی از برگزاری کنگره شهدای استان البرز در پایان سال جاری خبر داد و گفت: در ستاد کنگره تلاش می شود در پایان سال زندگی نامه شهدا را فراهم کرده و با تهیه نمودن فرهنگ نامه شهدا، تمامی این بزرگواران معرفی شوند.
کد خبر: ۸۶۹۶۲۱۳
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سردار علی استاد حسینی در یادواره شهدای کشاورزی که در سرم سازی رازی کرج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایشان می فرمایند ملت ایران تا ابد مدیون شهدا هستند  و این درحالیست که عزت و عظمتی که داریم همه از ایثار شهداست.

وی افزود: در صورتیکه مدافعان حرم در 1400 کیلومتر ان طرف تر نجنگند و خط مقدم را نگه ندارند ما نمی توانیم با آسایش در کشور زندگی کنیم و باید گفت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهدا نیست.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) از برگزاری کنگره شهدای استان البرز در پایان سال جاری خبر داد و گفت: در ستاد کنگره تلاش می شود در پایان سال زندگی نامه شهدا را فراهم کرده و با تهیه نمودن فرهنگ نامه شهدا، تمامی این بزرگواران معرفی شوند.

وی خاطر نشان کرد: جمع آوری اطلاعات شهدا در استان البرز کمی دشوار است چراکه اسامی ثبت شده شهدا در سامانه بنیاد شهید حدود 4611 می باشد ولی بیش از 6 هزار شهید داریم که از شهرستان های دیگر مهاجرت کردند.

سردار استاد حسینی تصریح کرد: اگر زندگی نامه شهدا را بخواهیم فیلم، نماهنگ و یادر یک کتاب کنیم نیازمند همکاری خانواده شهدا و مسئولین هستیم به گونه ای که به هر یک از ارگان ها گفته شد که شهدای خود را اعلام و اطلاعات لازم را جمع آوری کنند.

وی گفت: با گفت و گوهایی که صورت گرفت با جهاد کشاورزی قرار بر این شد این سازمان 57 شهیدی که تقدیم اسلام و انقلاب کرده است را با جمع آوری اطلاعات کامل این بزرگواران را به مردم معرفی کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها