کسانی که از نقض برجام دم می‌زنند بدانند که به فرموده رهبر انقلاب ما نقض برجام نمی‌کنیم و اگر کاندیدای جدید ریاست جمهوری آمریکا خواسته باشند برجام را پاره کنند ما نیز برجام را آتش می‌زنیم.
کد خبر: ۸۶۹۶۱۵۹
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی امام جمعه بهاباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بهاباد به دیدار دست اندرکاران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: در این دیدار معظم‌له نکات مهمی را بیان فرمودند و گفتند که نظام اسلامی یک نظام قدرتمند است زیرا دشمن دست از دشمنی بر نمی‌دارد و می‌خواهد با این دشمنی‌ها جلوی اقتدار نظام را بگیرد.

دهقانی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در این دیدار از دست اندرکاران مسئله برجام تشکر کردند گفت: کسانی که از نقض برجام دم می‌زنند بدانند که به فرموده رهبر انقلاب ما نقض برجام نمی‌کنیم و اگر کاندیدای جدید ریاست جمهوری آمریکا خواسته باشند برجام را پاره کنند ما نیز برجام را آتش می‌زنیم.

وی با دعوت همگان به تامل در عبارت رهبری در آتش زدن برجام تصریح کرد: خیانت آمریکا و بدعهدی‌های آن تا آنجا پیش رفت که رهبری از آتش زدن توافق صورت گرفته صحبت کرده‌اند.

امام جمعه بهاباد به 19 رمضان روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی اشاره کرد و افزود: یکی از معیارهای حق و باطل در امر تبلیغ مبلغین هستند که مسئول تبلیغ حق و حقیقت هستند.

وی با بیان اینکه تبلیغات نقش مهمی در بین افراد جامعه و خانواده و اجتماع دارد گفت: تبلیغات نقش مهمی دارد اگر تبلیغات دارای دو جبهه حق و باطل باشد در جبهه باطل افراد شیطان صفت و از خدا بی خبر به صحنه می‌آیند و در مقابل جبهه حق انسانهای مومن و متعهد هستند.

دهقانی با تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) افزود: یکی از ویژگی‌های برجسته ایشان سخاوت و بخشش آن بزرگوار بوده به طوریکه دو بار همه اموالشان را در میان فقرا تقسیم فرمودند و سه مرتبه نیمی از ثروت خویش را بین محرومین و مستمندان توزیع کردند.

ارسال نظرات