امام جمعه بابلسر با اشاره به دستور سران سه قوه برای رسیدگی به این فیش‌های حقوقی، تاکید کرد: حتما مردم باید نتیجه این پیگیری‌ها را ببینند.
کد خبر: ۸۶۹۶۱۵۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، امام جمعه بابلسر در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان با اشاره به هفته اول تیرماه که مصادف شده است با هفته قوه قضاییه تصریح کرد: قوه قضاییه، قوه‌ای بسیار مهم در جامعه اسلامی محسوب می‌شود.

طلابیان با اشاره به انتظارات مردم و رهبر معظم انقلاب از قوه قضاییه، خاطرنشان کرد: این قوه باید گریبان متجاوز و متخلف از قانون را بگیرد و سرجایش بنشاند.

وی اضافه کرد: عملکرد دستگاه قضا باید به گونه‌ای باشد تا مردم در مواجهه با این دستگاه احساس امنیت کنند و دلشان گرم باشد.

خطیب جمعه بابلسر، مبارزه با فساد، فقر و تبیض را یکی دیگر از وظایف قوه قضاییه عنوان و بیان کرد: مقابله با ثروت‌های بادآورده و ایجاد طبقه جدید نیز باید از الویت‌های کاری دستگاه قضا باشد.

طلابیان به رسانه‌ای شدن فیش‌های حقوقی چند ده میلیونی برخی از مسئولان اشاره کرد و گفت: مگر این مسئولان چند ساعت در روز کار می‌کنند که باید به این میزان حقوق دریافت کنند، درحالی که کارگران زحمت‌کش 800 هزار تومان در ماه حقوق می‌گیرند.

وی با اشاره به دستور سران سه قوه برای رسیدگی به این فیش‌های حقوقی، تاکید کرد: حتما مردم باید نتیجه این پیگیری‌ها را ببینند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها