کهگیلویه میزبان طرح همیان مولا

مدیر کمیته امداد کهگیلویه از آغاز طرح همیان مولا در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح همیان مولا به منظور تهیه سبد غذایی برای گروه هدف با بهره‌گیری از سیره و منش مولای متقیان در نحوه دستگیری از فقرا اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۶۱۴۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵

امرالله فروزنده از آغاز اجرای طرح همیان مولا در این شهرستان خبر داد و گفت: بکارگیری سنت‌های حسنه اسلامی در جهت حرکت به سمت کاهش فقر ضروری است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد برنامه‌هایی در این راستا اجرا می‌کند تصریح کرد: طرح همیان مولا یکی از برنامه‌های ماه رمضان است که از امروز در سطح شهرستان آغاز شده است.

فروزنده با اشاره به اینکه فلسفه ماه رمضان کمک به نیازمندان و محرومان است، گفت: 2 هزار و 800 کیسه جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی از قبیل برنج، روغن، ماکارونی، قند و ... در ادارات و مساجد توزیع می‌شود.

مدیر کمیته امداد کهگیلویه افزود: طرح همیان مولا به منظور تهیه سبد غذایی برای گروه هدف با بهره‌گیری از سیره و منش مولای متقیان در نحوه دستگیری از فقرا اجرا می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: فراخوان نیکوکاران مشمول اجرای طرح از جمله مدیران ادارات و نهادها در شورای اداری شهرستان انجام شد و مورد استقبال قرار گرفت.

فروزنده با بیان اینکه کیسه‌های طرح همیان در مساجد سطح شهر بین مردم نیکوکار توزیع می‌شود افزود: پس از تحویل این کیسه‌ها امدادگران کمیته امداد در کمترین زمان ممکن تمام کالاهای جمع‌آوری شده را دسته‌بندی و در قالب سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند زیر پوشش کمیته امداد توزیع می‌کنند.

مدیر کمیته امداد کهگیلویه اجرای طرح مفتاح‌الجنه را از دیگر ویژه برنامه‌های این نهاد حمایتی برشمرد و گفت: این طرح با هدف سرکشی و دلجویی از ایتام و خانواده‌های مددجو با حضور مسؤولان در حال انجام است.

به گفته فروزنده قرار است تا پایان ماه رمضان یک‌صد خانواده زیر پوشش در قالب این طرح مورد سرکشی قرار گیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار