مسئول بسیج اصناف سپاه ناحیه اراک گفت: گنجینه ارزشمندی که از شهدا برای ملت ایران به یادگار مانده بهترین وسیله برای مقابله با تهاجم ناجوانمردانه دشمنان ایران در حوزه فکر، اندیشه و فرهنگ است.
کد خبر: ۸۶۹۶۱۴۱
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، به همت فرماندهی بسیج اصناف اراک و همزمان با روز ملی اصناف، برنامه دیدار و دلجویی از خانواده شهیدان اصناف با همراهی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج اصناف شهید عراقی و فرمانده بسیج اصناف استان اجرا شد.

استان مرکزی، در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس شهید411 از قشر اصناف تقدیم نظام اسلامی کرده است که در این میان تعداد 257 شهید اصناف مربوط به شهرستان اراک است.

68 شهید از شهرستان خمین، شازند 26 شهید، ساوه 23 شهید، آشتیان 17 شهید، محلات 11 شهید، کمیجان پنج شهید، تفرش سه شهید و فراهان هم یک شهید در حوزه اصناف به انقلاب تقدیم کرده‌اند.

اسدالله فرجی، مسئول بسیج اصناف سپاه ناحیه اراک در حاشیه دیدار با خانواده شهدای اصناف اراک اظهار داشت: اصناف در دوران دفاع مقدس در کنار سایر قشرها حضور گسترده‌ای داشتند و نشان دادند انقلاب خود را دوست دارند.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی و نقش محوری مردم مهمترین عوامل اصلی شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران بود، امروز باید بیش از هر زمانی فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نقل کنیم تا زمانی‌که نام شهدا باشد، ایثار و فداکاری خواهد بود.

مسئول بسیج اصناف سپاه ناحیه اراک در پایان خاطرنشان کرد: گنجینه ارزشمندی که از شهدا برای ملت ایران به یادگار مانده است بهترین وسیله برای مقابله با تهاجم ناجوانمردانه دشمنان ایران در حوزه فکر، اندیشه و فرهنگ است و اگر جوانان ما به آنها اقتدا کنند قطعا نسل آینده ما موفق خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات