فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه حجت الاسلام رفیعی به وظیفه شرعی خود عمل کرد گفت: ایشان حرف درستی زدند و به جای اینکه از ایشان تقدیر و تشکر شود، برخی بی تفاوت از کنار مسئله عبور می کنند و توهین به این روحانی برجسته دارند.
کد خبر: ۸۶۹۶۰۸۳
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴

سردار سید علی آقازاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به موضع گیری های برخی از افراد در خصوص سخنان حجت الاسلام رفیعی، اظهار کرد: سخنرانی این شخصیت برجسته درست است.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام رفیعی به وظیفه شرعی خود عمل کرد گفت: ایشان حرف درستی زدند و به جای اینکه از ایشان تقدیر و تشکر شود، برخی بی تفاوت از کنار مسئله عبور می کنند و توهین به این روحانی برجسته دارند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به هجمه های تعدادی از افراد مسوول، غیرمسوول و نمایندگان برعلیه مواضع انقلابی و امربه معروف حجت الاسلام والمسلمین رفیعی یادآور شد: شئونات اسلامی به  هر دلیل ممکن چه از طریق افرادبومی و غیر بومی مسافر و غیر مسافر در گیلان رعایت نمی شود.

آقازاده با تاکید بر اینکه بیان یک منکر اجتماعی نباید به چاک قبای کسی بربخورد گفت: وانمود کردن مسئله بد حجابی در گیلان که تنها مربوط به مسافران است، اجحافی به مسافران می باشد.

وی در پایان انجام وظیفه دینی را رسالت همه افراد جامعه دانست و افزود: وظیفه همه است که به فرهنگ دینی و آرمان های شهدا و شهدای مدافع حرم که این روزها شاهد تشییع پیکرهای مطهر این نسل از جوانان برومند گیلان هستیم،همت کنیم.

ارسال نظرات