خبرهای داغ:
امام جمعه هندیجان گفت:از سنت های خوب و پسندید ه عشایر هندیجان توسعه فرهنگ افطاری در ماه مبارک رمضان برای ایتام و همسایگان بی بضاعت و دستگیری مستمندان است.
کد خبر: ۸۶۹۶۰۷۹
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
به گزارش خبر نگار بسیج در هندیجان ،حجت الاسلام والمسلمین علی شمیل پور امام جمعه هندیجان در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای مسجد جامع ضمن دعوت به تقو ا وپرهیز از گناه اظهار کرد:در ۱۵ماه مبارک رمضان میلاد دومین امام شیعیان جهان حضرت امام حسن مجتبی ع است که  همه هیأت های مذهبی در این روز مراسم جشن میلاد را با شکوه خاصی در هندیجان برگزار نموده ومردم در این مراسم شرکت گسترده ایی داشته باشند.

وی افزود:سران سه قوه نظام جمهوری اسلامی ایران در روز سه شنبه عصر دیداری با مقام معظم رهبری داشتند که رهبر انقلاب   به بهره گیری از معنویات ماه مبارک رمضان با برنامه ریزی اصولی سفارش و تأکید نمودند.

وی با بیان رهنمودهای مقام معظم رهبری به مسؤلان نظام گفت:رهبر انقلاب فرمودند مسؤلان نظام  مواردی  شامل  ایمان اسلامی ،پیشرفت علمی ،توسعه اقتصادی و دفاعی و توانمندی سیاسی را  برای   برای پیشرفت با اقتدار ایران اسلامی در نظر داشته باشند.

شمیل پور امام جمعه هندیجان عنوان کرد:شهرستان هندیجان در مشارکت برای بازسازی عتبات عالیات در استان جزء برترین شهرها شده  و بیش از سهمیه مردم مشارکت قابل قبولی داشته اند.

وی بااشاره به آگاهی مردم از فریبکاری های آمریکا بیان کرد:آمریکا به هیچ اصولی پایبند نیست و مرتب شاهد هستیم که نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا از نادیده گرفتن حق مردم ایران صحبت می کنند با بهانه های مختلف ولی ملت ایران هوشیار هستند و در مقابل این گستاخی ها ایستادگی  می کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها