امام جمعه مراغه:

ارتقای توان نظامی و اقتصادی مهم ترین خواسته رهبری است

خبرگزاری بسیج: امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت: ارتقای توان نظامی و اقتصادی مهم ترین خواسته رهبری و تنها راه پیروزی در برابر دشمنان است.
کد خبر: ۸۶۹۶۰۷۷
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محمدتقی پورمحمدی، با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در جمع مسئولان نظام، افزود: با توجه به فرمایش های ایشان و آرمان های انقلاب، تنها با ارتقای توانایی های کشور در زمنیه های مختلف می توان بر مشکلات غلبه کرد و با اتکا به این توانایی ها دشمنان را شکست داد.

وی اظهار کرد: قدرت در عرصه های مختلف از جمله علم، اقتصاد و نظامی دفاعی می تواند موجب ارتقای توانمندی های کشور و در نهایت ارتقای جامعه از دیدگاه های مختلف شود.

امام جمعه مراغه همچنین با اشاره به برجام و سخنان رهبری در این خصوص ادامه داد: با تکیه بر این گفته می توان نتیجه گرفت که این برنامه از نقاط قوت و نقاط ضعفی برخوردار بوده ولی آنچه مهم است طرف های موافق و مخالف برجام نباید در این ارتباط مبالغه ای از خود نشان دهند.

آیت الله پورمحمدی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران تاکنون به تعهدهای خود در برابر برجام هسته ای پایبند بوده و هیچ وقت از تعهدهای خود درو نمی شود ولی اگر کشورهای 1 + 5 تعهدهای خود را عملی نسازد ایران نیز در این ارتباط مقابل به مثل می کند.

وی با اشاره به 27 خرداد سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام راحل گفت: تشکیل نهاد موجب شد که مردم روستایی و مناطق کمتر توسعه یافته وقوع انقلاب اسلامی را به عینه لمس کنند و همچنین ورود جهاد سازندگی در عرصه دفع مقدس نیز یکی از مهمترین خدمات آنان در عرصه دفاع از انقلاب بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار