خبرهای داغ:
امام جمعه سردشت زیدون گفت: یکی از معضلات و مشکلاتی که متاسفانه هنوز برای آن تدبیری اندیشیده نشده است، موضوع ریزگردها و گرد و خاک است که مردم خوزستان را به شدت اذیت و آزار می‌دهد.
کد خبر: ۸۶۹۶۰۶۹
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
به گزارش خبرنگار  بسیج از اهواز، حجت‌الاسلام سیدابراهیم قائمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سردشت زیدون، اظهار داشت: تکیه بر تولیدات داخلی و توانمند‌سازی اقتصاد، رفع بیکاری و جلوگیری از قاچاق باید مد نظر مسئولان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اگر بر توان داخلی و نیروهای جوان کشور تکیه کنیم می‌توانیم در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی؛ اقتصادی در دنیا حرف‌ها برای گفتن داشته باشیم.

خطیب جمعه سردشت زیدون افزود: یکی از معضلات و مشکلاتی که متاسفانه هنوز برای آن تدبیری اندیشیده نشده است، موضوع ریزگردها و گرد و خاک است که مردم خوزستان را به شدت اذیت و آزار می‌دهد.

وی با بیان اینکه با کاشت نهال و درخت و استفاده بهینه از آب می‌توان تا حدی جلوی این ریزگردها را گرفت، خاطرنشان کرد: استفاده از کشاورزی مدرن و فرهنگ‌سازی در زمینه کاشت نهال و درخت باید توسط همه اقشار مد نظر گرفته شود.

قائمی ضمن اشاره به مذاکرات اخیر یادآور شد: دشمنی ما با امریکا با مذاکرات حل نمی‌شود و ملت ایران هرگز این بد عهدی‌ها را فراموش نمی‌کند.

امام جمعه سردشت زیدون با تأکید بر اینکه مساله هسته‌ای بهانه‌ای است برای دشمن افزود: مساله تحریم‌ها مساله هسته‌ای نیست و این موضوع یک بهانه بیش نیست.

قائمی ضمن اشاره به فرا رسیدن میلاد پر برکت امام حسن مجتبی(ع)خاطرنشان کرد: این امام بزرگ روشنی بخش هستی و الگوی جهان اسلام است.

وی با توجه به جمال و کمال زیبای امام حسن مجتبی(ع) گفت: مردم همیشه دلباخته و شیفته امام حسن(ع) بودند و به فقرا و نیازمندان بسیار کمک می‌کرد.
انتهای پیام/ض
ارسال نظرات
پر بیننده ها