خبرهای داغ:
حجت الاسلام میردامادی گفت: در گروه ها و کانال های تلگرامی و برخی سایت ها و حتی روزنامه ها ناجوان مردانه صحبت های آیت الله طباطبایی نژاد را با مغالطه مطرح کردند.
کد خبر: ۸۶۹۶۰۶۵
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد اظهار کرد: امام جمعه محترم اصفهان هفته گذشته صحبت های موثر و شیوایی را در مورد امر به معروف و نهی از منکر و مفاسد جامعه عنوان کردند اما دیدیم برخی که اسلام را نمی فهمند علیه ایشان موضوع گرفتند.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: در گروه ها و کانال های تلگرامی و برخی سایت ها و حتی روزنامه ها ناجوان مردانه صحبت های آیت الله طباطبایی نژاد را با مغالطه مطرح کردند.

وی با بیان اینکه عده ای که کم ترین اطلاعاتی از دین ندارند گفتند اگر زاینده رود به خاطر عکس گرفتن چند زن بد حجاب کنار آن خشک شده پس چرا در اروپا این اتفاق نمی افتد اظهار کرد: آب و هوای مناطق و خشک شدن زاینده رود مربوط به مسائل اقلیمی که جز تقدیر الهی است می باشد اما چرا از گفته صریح خداوند در قرآن غافلیم که فرمود سرنوشت هر قومی به دست همان قوم است؟!

حجت الاسلام میردامادی افزود: مگر در دعای کمیل از خداوند بخشش گناهانی که باعث نزول بلا و قطع نعمت ها می شود را نمی خواهیم؛ چرا توجه نمی کنیم که اگر بد شویم آنگاه زندگی و روزگارمان نیز بد خواهد شد؟!

خطیب موقت جمعه اصفهان با بیان اینکه احساس می کنم انقلابی در کار است تصریح کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نیروی انتظامی و مردم اعلام آمادگی کرده اند و تنها منتظر فرمان اند.

وی با تصریح اینکه گناه در ماه رمضان اعلام مخالفت با خدا و رسول خدا (ص) است گفت: مردم اجازه روزه خواری علنی و ظهور فساد و گناه در پارک ها و اطراف زاینده رود را نخواهند داد.

حجت الاسلام میردامادی بیان کرد: متاسفانه نفوذ خائنانه ای در بین ما وارد شده که عدم تعهد نسبت به امر به معروف و نهی از منکر، بدحجابی و بی حجابی از جمله آن هاست.

امام جمعه موقت اصفهان سپس مهم ترین تذکر رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان نظام را نترسیدن از دشمن خواند و گفت: زمانی می توانیم به مردم اطمینان بدهیم که قدرت مند باشیم.

خطیب موقت جمعه اصفهان ادامه داد: ما امروز هم قوی هستیم و اگر در مسئله هسته ای مذاکره با ایران را خواستند به خاطر همین قدرت ماست.

وی تضعیف قدرت علمی ایران و همچنین تهی کردن جوان ایرانی از طریق نفوذ فرهنگی را ۲ نقشه خطرناک دشمن خواند و گفت: اگر رهبری اشاره کنند مردم و نیروی انتظامی همه این بی بند و باری ها را حل خواهند کرد.

حجت الاسلام میردامادی در ادامه با اشاره به نزدیکی سالروز صدور رای عدم کفایت سیاسی بنی صدر در سال ۱۳۶۰ اظهار کرد: یکی از مواردی که رهبر معظم انقلاب مرتب خطر نفوذ را گوشزد می کنند همین قضیه بنی صدر است.

وی افزود: پس از بازگشت امام خمینی (ره) از فرانسه دشمن تلاش کرد افرادی را با مکر و حیله وارد نظام کند که یکی از آن ها رئیس جمهور شد و یکی دیگر هم می خواست علیه شخص امام (ره) کودتا کند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به رسوایی اخیر سازمان ملل ادامه داد: لعنت به آن حقوق بشری که مزدوران آن برای پول حاضراند حکومت فاسد، جنایت کار و مرتجع عربستان را به عنوان انسان خوب معرفی کنند.

حجت الاسلام میردامادی در بخش دیگری از خطبه، صبر کردن در برابر مشکلات، ارتباط با ولایت و توسل به ائمه و در نهایت تقوا را سه عامل موفقیت از نظر قرآن کریم خواند و به همه لزوم انس با قرآن به خصوص در ماه مبارک رمضان را سفارش کرد.

وی همچنین ضمن تبریک نزدیکی میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، ۳۱ خرداد سالروز شهادت شهید مصطفی چمران را تسلیت گفت

ارسال نظرات
پر بیننده ها