نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

مدیر بی انگیزه به درد نظام نمی خورد/ افزایش 20 درصدی واردات از آمریکا!

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت:مدیری که غفلت کنند و بی‌انگیزه باشد به درد مدیریت در نظام جمهوری اسلامی ایران نمی‌خورد.
کد خبر: ۸۶۹۶۰۶۴
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان با بیان اینکه یکی از نعمت‌های جمهوری اسلامی، داشتن رهبری فرزانه است، اظهار کرد: این رهبری در هیچ کجای دنیا وجود ندارد و حیف است اگر در راستای عمران و آبادانی کمر همت بسته نشود.

وی به سخنان معظم‌له در جمع سران سه قوه اشاره کرد و افزود: ایشان به صورت کاملاً شفاف و روشن رهنمون‌هایی را برای دولت و ملت تببین فرمودند تا با عمل به آنها، سربلندی و افتخار برای کشور و نظام رقم زده شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن قصد دارد در تمام زمینه‌ها جلوی پیشرفت کشور را بگیرد، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، هدف دشمن، کاستن از توانمندی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این مسؤول بیان کرد: آمریکا سال‌ها با جنگ و توطئه مترصد این بود تا به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کند و وقتی دید نمی‌تواند از راه تهدید به نتیجه برسد از در صلح و لبخند وارد شد و مذاکره هسته‌ای را پیش کشید.

معلمی تصریح کرد: تیم مذاکره‌کننده کشور مخلصانه به پیش رفتند و به اندازه توان خود تلاش کردند اما طرف مقابل خبیث و پیچیده است و نمی‌توان روی تعهد و قولش حساب کرد و تنها چاره کار، افزایش توانمندی اساسی است که مصونیت و رونق اقتصاد کشور را به‌دنبال دارد.

وی با بیان اینکه برخی‌ها تصور می‌کنند که اگر با آمریکا کنار بیایم مشکلات ما حل می‌شود، بیان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری این تصور، تصور غلطی است چرا که هدف آمریکا تنزل مقام ایران و نظام جمهوری اسلامی در دنیاست.

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه بالا بردن بنیه علمی، فرهنگی و اقتصادی سبب می‌شود به نظام آسیبی نرسد، تصریح کرد: حل مشکل رکود اقتصادی و بیکاری نیز براساس تأکیدات رهبری باید در اولویت کارها قرار گیرد.

این مسؤول به فرموده مقام معظم رهبری درباره شتاب و حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: مدیران و مسؤولان ما باید از گرفتار شدن به غرور و بی‌انگیزگی پرهیز کنند و اقتصاد مقاومتی را در برنامه خود قرار دهند چرا که مدیری که غفلت کنند و بی‌انگیزه باشد به درد مدیریت در نظام جمهوری اسلامی ایران نمی‌خورد.

معلمی به واردات کالاهای غیرضروری به کشور اشاره و آن را نهی کرد و افزود: در یک‌ سال گذشته واردات از آمریکا به ایران 20 برابر شده و این جای تأسف دارد چرا که باید تلاش شود که بتوانیم روی پای خود بایستیم.

وی از برجام با عنوان پایان‌نامه مذاکرات هسته‌ای نام برد و گفت: تحریم‌ها از سوی آمریکا تنها بر روی کاغذ و به زبان برداشته شد و در عمل این‌چنین نشد.

امام جمعه قائم‌شهر به دریافت حقوق‌های نجومی برخی مسؤولان اشاره کرد و افزود: این نظام بر خون فرزندان این ملت استوار است و سزاوار نیست اختلاف طبقاتی و اشرافی‌گری وجود داشته باشد و پاسخ‌گویی برای برخورد با تخلفات وظیفه سازمان بازرسی کشور است.

معلمی در پایان به دست‌گیری از نیازمندان و فقرا به‌ویژه در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: نیازمندان باید از طریق بهزیستی و کمیته امداد شناسایی شوند تا بتوان به آنها کمک کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها