امام جمعه موقت ساری:

آمار بیکاری جوانان در مازندران نگران کننده است/ دولت تدبیر،اقدام اساسی کند

امام جمعه موقت ساری خطاب به مسؤولان استانی و کشور گفت: آمار بیکاری در استان مازندران و کل کشور بسیار زیاد است، دولت تدبیر و امید و مجلس تازه کار برای رفع مشکل بیکاری جوانان اقدام اساسی انجام دهند.
کد خبر: ۸۶۹۶۰۴۸
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه خودسازی است اظهار کرد: در این ماه انسان باید معایب خویش را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام کند.

امام جمعه موقت ساری در ادامه  با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره اجرای اقتصاد مقاومتی و لزوم توجه به اجرای این طرح در استان مازندران اظهار کرد: فصل کشاورزی در استان مازندران آغاز شد، فعالان این عرصه با سختی‌ها و مشکلات اقدام به تولید محصول می‎کنند ولی در زمان برداشت و برای فروش با مشکل واردات کالا تولیدی در کشور و استان مواجه هستند، واردات محصولات کشاورزی همزمان با تولیدات مشابه در داخل کشور با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی منافات دارد.

وی اضافه کرد: مسؤولان استان نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند، موضوع واردات در زمان برداشت مرکبات و دیگر محصولات نیز صدق می‎کند.

قاسمی در ادامه خواستار اعتماد مسؤولان و متولیان به جوانان شد و گفت: امام خمینی(ره) در زمان حیات خویش و  در دوران دفاع مقدس به جوانان اعتماد کرد و کشور ما موفق شد در این نبرد موفق باشد، در حال حاضر رهبر انقلاب اسلامی ایران نیز به مسئولان و متولیان اعلام کرد که از ظرفیت جوانان انقلابی برای پیشبرد اهداف نظام استفاده شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی درباره لزوم آمادگی کشور در زمان بدعهدی دشمنان، افزود: آمریکایی‌ها بد عهد هستند، متولیان و دست‌اندرکاران مسائل هسته‌ای باید کشور را در حوزه فناوری هسته‌ای به مرحله‌ای برسانند که در زمان بدعهدی آمریکایی‌ها در مدت زمان کوتاه کشور به فعالیت هسته‌ای قبل از برجام برسد.

امام جمعه موقت ساری خطاب به مسؤولان استانی و کشور در ارتباط با مسئله بیکاری، گفت: بیکاری به خانواده‌ها آسیب وارد می‎کند، مسؤولان برای رفع بیکاری چاره‌ای بیاندیشند، آمار بیکاری در استان مازندران و کل کشور بسیار زیاد است، دولت تدبیر و امید و مجلس تازه کار برای رفع مشکل بیکاری جوانان اقدام اساسی انجام دهند.

وی تاکید کرد: مردم از اوضاع بیکاری کشور ناراحت هستند، تبعات بیکاری بسیار زیاد است.

قاسمی در ادامه با اعلام اینکه برخی‌ها انتقاد در فعالیت‌های اجرایی را نمی‎پسندند، گفت: انتقاد از دولت زیر سئوال بردن عملکرد دولت و نظام نیست، کم و کاستی‌ها باید مطرح شود تا متولیان نسبت به تامین نیازمندی‌ها اقدام کنند.

امام جمعه موقت ساری در ادامه با اعلام اینکه آمریکا دوست ندارد کشور ما مقتدر و توانمند باشد، یادآور شد: با وجود این همه بدعهدی که آمریکا برعلیه نظام اسلامی ما دارد تلاش دارند بین نظام اسلامی و آمریکا پل ارتباطی ایجاد کنند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها