امام جمعه میامی با اشاره اهمیت برنامه ریزی و عملیاتی شدن برنامه ها در حوزه جوانان،تصریح کرد: مهمترین مسئله در حوزه جوانان اشتغال مسکن و ازدواج است که مسئولان در جامه عمل باید تلاش کنند.
کد خبر: ۸۶۹۶۰۴۴
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی،حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه میامی در مسجد جامع این شهر، با اشاره اهمیت برنامه ریزی و عملیاتی شدن برنامه ها در حوزه جوانان،تصریح کرد: مهمترین مسئله در حوزه جوانان اشتغال مسکن و ازدواج است که مسئولان در جامه عمل باید تلاش کنند.
وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام ،گفت: پیشرفت ملی و علمی، توانمندی اقتصادی،دفاعی و سیاسی و جمعیت جوان کشور نعمت بزرگ و توانمندی بزرگ جامعه اسلامی ایران می باشند.
وی
امام جمعه میامی در ادامه با اشاره به اول تیر ماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی،تصریح کرد: پرداختن به امورات دینی، اشاعه معارف اسلامی و نظارت بر اجرای امور و مجالس دینی ،سازماندهی اعزام مبلغ و اجرای برنامه های مختلف از مهمترین اولویت های کاری سازمان تبلیغات اسلامی است.
صفایی پور همچنین با اشاره به روز اصناف و بازاریان،گفت: بخش کثیری از رضایتمندی مردم از نظام و انقلاب به وضعیت بازار و فعالیت اصناف بستگی دارد و بازاریان در چرخه اقتصاد نقش موثری را ایفا می کنند.
صفایی پور در ادامه با اشاره به اهمیت اکرام یتیمان در ماه مبارک رمضان گفت:کمیته امداد با توجه به حجم مددجویان و یتیمان که تحت پوشش دارد در این ماه سبد غذایی در بین یتیمان و نیازمند توزیع می کنند که مردم در این کار خیر مشارکت داشته باشند.
امام جمعه میامی همچنین به شیطنت های استکبار جهانی در منطقه خاور میانه اشاره کرد و گفت:اموال کشورهای اسلامی توسط آل سعود به جیب دشمنان اسلام واریز می شود تا از گروهک های تروریستی و تکفیری حمایت شود و ملت ایران اسلامی باید برای کمک به جبهه مقاومت اسلامی وارد میدان شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها