رئیس هیئت‌ امنای حرم مطهر آقا سید جلال‌الدین اشرف خبر داد:

برگزاری مراسم سالروز شهادت سلطان سید جلال‌الدین اشرف

رئیس هیئت‌ امنای حرم مطهر آقا سید جلال‌الدین اشرف گفت: مراسم سالروز شهادت سلطان سید جلال‌الدین اشرف همزمان با شب چهاردهم ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۶۰۴۲
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

حسین داداشی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سلطان سید جلال‌الدین اشرف(ع) در شب چهاردهم ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حضرت سلطان سید جلال‌الدین اشرف ساعت 22 روز یکشنبه، ۲۹ خردادماه جاری با سخنرانی حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمد ساجدی، امام ‌جمعه آستانه ‌اشرفیه و مداحی ذاکر اهل ‌بیت، حاج ابراهیم قانع از مشهد مقدس در حرم مطهر سلطان سید جلال‌الدین اشرف برگزار می‌شود.

رئیس هیئت‌ امنای حرم مطهر آقا سید جلال‌الدین اشرف یادآور شد: تلاوت روزانه یک جزء قرآن کریم توسط قاریان برجسته استان و شهرستان هر روز ساعت ۱۱:۳۰ در حسینیه اعظم حرم مطهر برقرار است و روزهای پنجشنبه یک قاری بین‌المللی تلاوت مجلسی خواهد داشت.

وی به توزیع افطاری ساده در لیالی ماه مبارک رمضان در حرم مطهر اشاره کرد و گفت: امسال نیز به ‌رسم هر ساله و با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب در ترویج افطاری ساده، آستان مقدس سلطان سید جلال‌الدین اشرف اقدام به توزیع افطاری ساده در شب‌های ماه مبارک رمضان می‌کند.

رئیس هیئت ‌امنای حرم مطهر سلطان سید جلال‌الدین اشرف ضیافت افطار و تجلیل از خدام و کارکنان آستان مقدس و خانواده‌های آنان را از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان دانست.

داداشی همچنین با اشاره به استقبال و حضور پرشور مسافران و زائران در حرم مطهر، بیان کرد: بسیاری از مسافران از اقصی نقاط گیلان و استان‌های هم‌جوار برای عرض ارادت و زیارت حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال‌الدین اشرف حضور پیدا کرده و سفره افطار خود را در صحن حرم مطهر پهن می‌کنند که به همین علت شاهد ترافیک سنگین در خیبان‌های منتهی به حرم مطهر هستیم.

 

ارسال نظرات