خبرهای داغ:
معاون سیاسی ناحیه امام رضا(ع) عنوان کرد؛
معاون سیاسی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع): باید با سرعت و جدیت هرچه بیشتر از مرحله حرف و سخن به مرحله اقدام و عمل گام برداریم تا آثار اقتصاد مقاومتی در زندگی و معیشت مردم احساس شود.
کد خبر: ۸۶۹۶۰۳۳
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، محمد حسین یاری بابیان اینکه بسیجیان در خط مقدم تحقق اقتصاد مقاومتی قرار دارند؛ افزود: سال هاست در نامگذاری های سال، موضوع اقتصاد مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار داشته است و سال گذشته را نیز با اقتصاد مقاومتی آغاز کردیم، اما امسال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام سال قرار گرفته که این اقدام و عمل وظیفه سنگینی را بر دوش ما گذاشته است.

وی اظهار کرد: این ما هستیم که به علت کم کاری باید شرمنده باشیم و اگر ما وظیفه خودمان را به خوبی انجام داده بودیم امروز از زبان مقام معظم رهبری نمی شنیدیم که بیان کنند شرمنده جوانان بی کار هستم.

یاری تاکید کرد: وقتی شنیدم رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: که شرمندگی من از بی کاری جوانان، کمتر از خود آنان نیست، بسیار متاسف و متاثر شدم چرا که این ما هستیم که به علت کم کاری باید شرمنده باشیم و اگر ما وظیفه ی خودمان را به خوبی انجام داده بودیم امروز از زبان مقام معظم رهبری نمی شنیدیم که بیان کنند شرمنده جوانان هستم.

معاون سیاسی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) تصریح کرد: به اقتصاد مقاومتی از چند جنبه می توان نگاه کرد. نخست آنکه اقتصاد مقاومتی نقد وضع موجود کشور و راهکاری برای عبور از بحران فعلی است و رویکرد دوم این است که اقتصاد مقاومتی را به عنوان مکتب سومی در اقتصاد جهانی به اثبات برسانیم.

یاری در پایان گفت: باید با سرعت و جدیت هرچه بیشتر از مرحله حرف و سخن به مرحله اقدام و عمل گام برداریم تا آثار اقتصاد مقاومتی در زندگی و معیشت مردم احساس شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها