خبرگزاری بسیج: یکی از اساتید حوزه در مراسم چهلم نماینده شهرستان‌های مراغه و عجب‌شیر با اشاره به دشمنی جبهه باطل در مقابل حق از آغاز اسلام گفت: همه مردم باید وظیفه و تکلیف خود را بدانند و جبهه خود را مشخص کنند چراکه دشمن برای گمراه کردن مردم به راه‌های مختلفی متوسل می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۶۰۰۳
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام رحیم مرادزاده افزود: آیا استعمار پیری که به خون نظام و انقلاب ما تشنه است می‌تواند دلسوز ما باشد و بدون هیچ چشم‌داشتی ده‌ها شبکه ماهواره‌ای در اختیار شیعیان قرار دهد؟ تشیعی که از بلند گوی انگلیسی به گوش برسد به درد اسلام نمی‌خورد؛ مردم باید هوشیار باشند.

وی ادامه داد:دشمن برای ضربه زدن به پیکره دین روزی در لباس روحانیت و روزی در لباس یک مسئول ظاهر می‌شود و دین را به انحراف می‌کشاند .

این استاد حوزه با ارائه راهکار برای مقابله با حربه‌های دشمن خاطرنشان کرد: بر همه آحاد ملت بخصوص مسئولان و افراد تأثیرگذار واجب است که لباس و ردای انقلابی بپوشند و به‌عنوان یک انقلابی در همه میدان ها حاضر بشوند و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی یادآور شد: بسیاری از مردم مراغه و عجب‌شیر از ابتدا مرحوم حسین زاده را نمی‌شناختند ولی به‌محض اینکه دیدند آن مرحوم صفات انقلابی و ولایت مداری دارد و شعارش حمایت از محرومین و سرباز رهبر بودن است از وی حمایت کردند و آن مرحوم را با کمترین امکانات پیروز انتخابات مجلس کردند .

حجت‌الاسلام مراد زاده ولایت مداری را از شاخصه‌های اصلی انقلابی گری دانسته و گفت: امیدواریم مسئولان و دولت‌مردان فرامین ولی امر مسلمین جهان را به‌عنوان شاخص و فصل الخطاب قرار دهند و بی‌گدار به آب نزنند چراکه رهبر انقلاب بارها تأکید کردند که به مذاکرات خوش‌بین نیستند و همگان دیدند که رهبری به‌حق به این مذاکرات خوش‌بین نبودند، ولی متأسفانه عده‌ای با دیپلماسی لبخند در مقابل دشمنان عزت و اقتدار کشور را زیر سؤال می‌برند .

مراد زاده بیان کرد: هر کس مقام و مسئولیتی دارد باید مواظب باشد، همه این مسئولیت‌ها به‌عنوان امانت به آن‌ها سپرده‌شده است، برای اینکه نظام و انقلاب به این مرحله برسد هزاران جوان شهید شده‌اند و خون‌دل‌ها خوردند، اگر مسئولی خیانت کند تک‌تک شهدا از وی بازخواست خواهند کرد .
ارسال نظرات
پر بیننده ها