خبرگزاری بسیج: همایش ˈیاد یارانˈ با حضور فرماندهان و پیشکسوتان لشکر 10 سیدالشهدا و یادگاران دوران دفاع مقدس در ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۹۵۹۸۶
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
به گزارش خبرنگار  استان تهران خبرگزاری بسیج؛سرگرد شهاب صفایی مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اعلام این خبر، افزود: طبق یک سنت حسنه، هر ساله همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس، همایش ˈیاد یارانˈ در ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با حضور فرماندهان قدیم  لشکر 10 سیدالشهدا و فرماندهان سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار می گردد.
وی افزود: این برنامه با حضور پیشکسوتان، فرماندهان سابق سپاه سیدالشهدا(ع)، بازنشستگان ، مسوولان لشکری و کشوری، ائمه جماعات، و برخی از مسئولین دستگاههای اجرایی و خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان برگزار می گردد.

این آیین طبق سنوات گذشته و با عنوان یاد یاران با حضور برخی از فرماندهان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در شهرری و با هدف انتقال تجربیات فرماندهان و پیشکسوتان عرصه جبهه و جنگ به فرماندهان جوان برپا می شود.

این مراسم امسال نیز به همت سپاه سیدالشهدا استان تهران با هدف در کنار هم بودن نسل گذشته و امروز و مروری بر خاطرات گذشته و و انتقال ایثارگری ها به نسل کنونی برگزار می گردد.


ارسال نظرات