کارگروه اجتماعی مجمع عالی بسیج تربت حیدریه با پیگیری معضلات کوی بازرگان این شهر با حضور مسئولان و شورای تامین در محل سالن اجتماعات سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۵۹۳۱
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در ابتدا از نابسامانی وضعیت موجود در کوی بازرگان ابراز تاسف کرد و گفت: همه ما در برابر این ناهنجاری ها مسئول هستیم و برای سر و سامان دادن به آن باید از تمام ظرفیتهای دستگاههای اجرای استفاده کرد.

سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی بیان داشت: در این منطقه بسیاری از محصلین و دانشجویان و حتی اساتید دانشگاه هم رفت و آمد دارند که ممکن است در آینده ای نزدیک این معضل به سایر مناطق شهر تسری یابد.

پس از تبادل نظرات مسئولین مصوب شد که شهرداری تربت حیدریه نسبت به مسدود کردن کوچه ها و ایجاد فضای سبز و پارک بازی در این منطقه اقدام نماید. همچنین نیروی انتظامی نسبت به انتقال معتادان جهت ترک اعتیاد به کمپ های قانونی اقدامات لازم را بعمل اورد. فنی و حرفه ای نیزاعلام امادگی کرد تا برای هر سنینی در این منطقه اموزش های رایگان برگزار نماید.

در پایان جلسه مصوباتی مناسبی در راستای جمع اوری معضل کوی بازرگان به تصویب رسید که مقرر شد تاپایان فصل پائیز معضل حاشیه شهر در کوی بازرگان مرتفع شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها