مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز در گفتگو با "بسیج":

مسئولین به برجام و رابطه با آمریکا دل نبندند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز با اشاره به فرمایشان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران نظام گفت: مسئولین به برجام و پسا برجام و رابطه با آمریکا دل نبندند که ثمری نخواهد داشت بلکه آن‌ها را از اهداف خود دور نیز خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۹۵۹۲۸
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
حجت الاسلام  داود عبدالهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: از مشکلات جامعه اسلامی در زمان ائمه اطهار(ع) این بود که کلام ائمه(ع) از زبان مبارک آنها جاری می شد اما مردم و برخی از خواص کلام آن بزرگواران را بر اساس خاسته های خود تفسیر و تبیین می کردند.

وی افزود: متاسفانه این مشکل، امروزه نیز در جامعه ما وجود دارد، مقام معظم رهبری توصیه های خود را به همه و خصوصا مسئولین بیان می کنند اما عده ای طوری بیانات ایشان را توجیه و تفسیر می کنند که با نگاه آنها منافاتی نداشته باشد.

عبدالهی مشکل برخی مسئولین ما را بی توجهی به رهنمود ها و فرامین رهبری و گاها موضع گیری در مقابل آن دانست و گفت: ولایت پذیری یعنی اینکه فرامین و دستورات رهبری را مو به مو اجرا کردن نه اینکه تفسیر دیگری از آن برداشتن یا گاها خلاف نظر رهبری صحبت کردن، کلام مقام معظم رهبری کلامی شخصی نیست بلکه برآمده از مشورت های لازم و نقشه راه و نسخه ای برای درد های کشور است.

مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه درگز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان و کارگزاران نظام خاطر نشان کرد: سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان و کارگزاران نظام حجت را بر منافقان و مخالفان برجام و برکسانی که هنوز قائل به رابطه با آمریکا هستند تمام کرد و به فرموده مقام معظم رهبری کنار آمدن با آمریکا تصوری غلط است، لذا مسئولین زیاد به برجام و پسا برجام و رابطه با آمریکا دل نبندند که ثمری نخواهد داشت بلکه آنها را از اهداف خود دور نیز خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها