مسؤول بسیج رسانه سوادکوه خبر داد:

مستند‌سازی فعالیت‌های بسیج رسانه‌ای در سوادکوه

مسئول بسیج رسانه سوادکوه از مستند‌سازی فعالیت‌های بسیج رسانه‌ای سوادکوه و برگزاری برنامه‌های مختلف خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۵۸۵۲
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، علیرضا ذاکری در جلسه بسیج رسانه سوادکوه با اشاره به اهداف و رسالت‌های بسیج، گفت: فعالیت‌های فرهنگی و ایجاد بستر‌های مناسب برای اعتلای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در اولویت بسیج قرار دارد و بسیج رسانه نیز در این مسیر می‌تواند گام‌های بزرگی را بر‌دارد.

وی با بیان اینکه هماهنگی با فعالان رسانه‌ای سوادکوه برای عضویت در بسیج رسانه انجام شده است و سعی می‌کنیم علاقه‌مندان حوزه رسانه‌های مختلف را نیز برای عضویت دعوت کنیم، افزود: بسیج رسانه سوادکوه برای استفاده از ظرفیت‌ رسانه‌های فعال شهرستان و خبرنگاران فعال اقدام به فراخوان کرد و تاکنون 17 نفر از خبرنگاران را ساماندهی کرده است.

مسؤول بسیج رسانه سوادکوه از حضور منسجم اعضای بسیج رسانه سوادکوه در برنامه‌های مختلف خبر داد و خاطر‌نشان کرد: اعزام به راهیان نور، سالروز رحلت امام خمینی (ره) و نشست‌های خبری بخشی از برنامه‌های بسیج رسانه سوادکوه است.

ذاکری بر مستند‌سازی فعالیت‌های بسیج رسانه‌ای در قالب اخبار مکتوب، فضای مجازی، دیداری و شنیداری اشاره و اظهار کرد: رایزنی با روابط‌عمومی‌های ادارات و نهاد‌های سوادکوه، برگزاری کلاس‌های آموزشی و همکاری نزدیک با خبرنگاران شهرستان در اولویت فعالیت‌های ما قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها