استاندار مازندران گفت: طرح اجرا شده سپاه در ساحل این استان در سایر نقاط نیز اجرایی می‎شود.
کد خبر: ۸۶۹۵۸۴۹
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

خبرگزاری بسیج مازندران، ربیع فلاح امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت: تعامل مناسبی در حوزه انتظامی با مسؤولان وجود داشت و همین تعامل سبب موفقیت در استان شد و اقدامات خوبی در مدت حضور سردار جعفری‌نسب در استان صورت گرفت.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: اقدامات انجام‌شده انتظامی در استان نماد وحدت و همدلی است.

این مسؤول با اشاره به اقدامات انجام‌شده دولت در حوزه بهداشت و درمان، بیان کرد: با اجرای طرح تحول سلامت بسیاری از هزینه‌های درمانی مردم در سطح مراکز درمانی تا 80 درصد کاهش پیدا کرد.

فلاح به امنیت موجود در کشور اشاره کرد و یادآور شد: نعمت امنیت در ایران به‎واسطه مدیریت رهبر انقلاب اسلامی و  اقدامات شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی وجود دارد.

وی در ارتباط با اقدامات انجام‌شده در سطح سواحل، تصریح کرد: برای بررسی وضعیت دریا باید نگاهی به گذشته داشته باشیم.

استاندار مازندران اضافه کرد: اقداماتی که در سطح سواحل استان انجام شد منجر به کاهش 63 درصدی غریق در سال 92 و 93 شد.

این مسؤول با اشاره به اجرای طرح مناسب دریا توسط سپاه کربلای مازندران، افزود: برنامه داریم این طرح را به‌عنوان پایلوت در دیگر نقاط و سواحل استان اجرا کنیم.

فلاح خاطرنشان کرد: در بستر شاخص امنیتی اقدامات مناسبی در استان در برنامه کاری قرار گرفت و رتبه استان در این زمینه به‌صورت جدی ارتقا پیدا کرد.

وی  گفت: مردم استان مازندران علاقه‌مند به نظام اسلامی ایران بوده و در انتخابات سال 92 با 93 درصد مشارکت اعلام کردند که به نظام و انقلاب وفادار هستند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها