مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های اجرا شده و مهم آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری از حضور 89 هزار اولیای دانش‌‌آموزان استان در برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۵۸۳۵
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

هادی زارع‌پور صبح امروز در نشست با مسؤولان معاونت تربیت‌ بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به موفقیت‌های آموزش و پرورش استان در زمینه‌های مختلف هنری، فرهنگی و آموزشی در سال تحصیلی گذشته اظهار کرد: تلاش همه معاونت‌های آموزش و پرورش استان برای تحول در برنامه‌ها بسیار خوب و ارزنده بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهکیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حوزه آموزش، دستاوردهای خوبی داشتیم و همچنین در حوزه پرورشی کسب رتبه‌های برتر در مسابقات گوناگون از جمله مسابقات قرآن و عترت و نماز یکی از دستاوردهای خوب آموزش و پرورش استان بود.

وی یکی از دغدغه‌های نظام تعلیم و تربیت را پیشگیری از نفوذ معضلات اجتماعی در دایره آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت دانست و گفت: همه باید برای جلوگیری از گسترش معضلات و پدیده‌های مخرب اجتماعی در بین قشر نوجوان و جوان تلاش وافر کنیم.

زارع‌پور به برنامه‌های مختلف این دستگاه در سال تحصیلی کنونی اشاره کرد و گفت: تعداد 114 هزار اولیا و دانش‌آموزان هم‌استانی در برنامه‌های تدارک دیده شده در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شرکت فعال داشتند که خروجی خوبی خواهد داشت.

وی این طرح‌ها را در سطوح مختلف برای اولیا و دانش‌‌آموزان برشمرد و گفت: برای والدین برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مهارت مقابله با آن را برگزار کردیم که تعداد بیش از 89 هزار از والدین در این برنامه‌ها شرکت داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد طرح مهارت مقابله در مدارس و همچنین طرح مدارس عاری از خطر را مختص دانش‌‌آموزان در این برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: در این طرح‌ها نیز تعداد بیش از 25 هزار دانش‌آموز شرکت کردند.

وی ادامه داد: در همه مناطق 13 ‌گانه آموزش و پرورش استان به دلیل اهمیت موضوع چنین برنامه‌هایی اجرا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی و برنامه‌هایی که در خصوص مقابله با آسیب‌های اجتماعی در اوقات فراغت در نظر گرفته شده اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها در قالب اردو برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برای سال تحصیلی پیش رو از فن‌آوری‌های نوین برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در آموزش و پرورش استفاده می‌شود.

ارسال نظرات