نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تحول اقتصادی و توسعه پایدار ورود پیدا کردم گفت: امیدوارم بتوانم به وعده‌های انتخاباتی خود در فاصله زمانی کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت تحقق بخشم.
کد خبر: ۸۶۹۵۸۱۵
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
عدل هاشمی‌پور شامگاه چهارشنبه در برنامه «نگاه روز» سیمای استانی با اشاره به اقدامات شایسته نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: باید شاکر خدای متعال باشیم.

وی افزود: اگر در بحث توسعه‌نیافتگی نکاتی مطرح می‌شود دلیل بر این نیست که کاری انجام نشده است.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارهای ریز و متوسطی انجام شده است افزود: اما کارهای بزرگی در جهت اشتغالزایی صورت نگرفته است.

هاشمی‌پور تصریح کرد: چیزی که باعث ورود بنده به عرصه سیاسی شد صرفاً بحث تحول اقتصادی بود و برای کارهای عام‌المنفعه و زیر بنایی وارد عرصه شدم.

وی با بیان اینکه برای تحول اقتصادی و توسعه پایدار ورود پیدا کردم گفت: امیدوارم بتوانم به وعده‌های انتخاباتی خود در فاصله زمانی کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت تحقق بخشم.

این نماینده مجلس دهم با اشاره به عملیات پروژه جاده پاتاوه به دهدشت از آغاز به کار این پروژه خبر داد و گفت: بهره‌برداری از این جاده زمینه خروج شهرستان از بن بست خواهد شد.

وی آبرسانی به لیکک را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد و تصریح کرد:عملیات اجرایی این پروژه بعد از ماه رمضان با حضور معاون وزیر نیرو آغاز می‌شود.

هاشمی‌پور هم‌چنین اجرای پروژه‌هایی از قبیل جاده تراب و لنده،آبرسانی به دهدشت و سوق،معدن نیترات دیشموک و فسفات چرام را شدنی خواند و گفت: برای اجرای این پروژه‌ها تلاش خواهم کرد.
ارسال نظرات