استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزاری این کنگره در سال 95 توفیق بزرگی است که در این برهه مدیریتی نصیب هر کدام از ما مسئولان شده است.
کد خبر: ۸۶۹۵۸۰۳
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
سیدموسی خادمی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد که با حضور رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کل کشور برگزار شد با بیان اینکه این استان نسبت به سایر استان‌ها از امکانات و منابع کمتری برخوردار است، اظهار داشت: همه تلاشمان را برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره انجام می‌دهیم اما به هر حال برای انجام این کار نیازمند مساعدت مضاعف و ویژه هستیم.

وی با اشاره به رتبه نخست این استان در اعزام رزمندگان به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل افزود: کهگیلویه و بویراحمد همواره در همه صحنه‌های دفاع از نظام و شکل‌گیری انقلاب نقش ویژه‌ای ایفا کرده بنابراین کنگره شهدای این استان باید به گونه‌ای برگزار شود که بر ضریب علاقه‌مندی مردم این استان به انقلاب و اسلام افزوده شود.

خادمی بیان کرد: برگزاری این کنگره در سال 95 توفیق بزرگی است که در این برهه مدیریتی نصیب هر کدام از ما مسئولان شده است.

وی تصریح کرد: این کنگره فرصتی است تا از این گنجنیه هویتی و معنوی که شهدا ایجاد کردند برای بهبود و ارتقاء وضعیت کنونی استان استفاده کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اگرچه این کنگره در قالب بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود اما می‌تواند فرصتی برای معرفی این استان محروم باشد.

خادمی با بیان اینکه ما استان کمتر شناخته‌شده‌ای هستیم گفت: با وجود نقشی که این استان در عرصه‌های مختلف داشته در سطح ملی کمتر معرفی شده و این کنگره فرصتی برای معرفی هر چه بیشتر استان است.

وی بزرگ‌ترین معرف مردم کهگیلویه و بویراحمد را روحیه ایثار و شهادت‌طلبی آنها دانست و ابراز کرد: فرصت دیگری که از قبل این کار فراهم می‌شود امکان دیدار با مقام معظم رهبری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر بتوانیم به خوبی این کنگره را مدیریت و برگزار کنیم به مردم اطمینان می‌دهیم که در دیگر کارها هم خوب عمل می‌کنیم.

خادمی خواهان بهره‌گیری از مشارکت‌های عمومی برای هر چه بهتر برگزار کردن کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد شد.

ارسال نظرات