خبرهای داغ:
ستاد یادواره شهدای شهرستان برخوار و پایگاه بسیج شهید مطهری(ره)زمان آباد در اقدامی جالب و نو به برگزاری طرح ویژه گرامی داشت شهدا و خانواده معظم آنها با عنوان «طرح بزرگ ضیافت آسمانی» کردند.
کد خبر: ۸۶۹۵۷۶۰
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

میزبانی زمان آباد در طرح ابتکاری «ضیافت آسمانی»به گزارش خبرگزاری بسیج؛در طرح ابتکاری «ضیافت آسمانی»حدود ششصد نفر از عموم بسیجیان اعم از پیشکسوت، روحانیون، معتمدین، میانسالان و جوانان و نوجوانان در قالب گروه های دسته بندی شده و از پیش تعیین شده به دیدار خانواده شهدا رفته و در منزل خانواده شهدا، ضمن دیدار با ایشان، برنامه هایی را اجرا کردند.

برادر بسیجی حسین نریمانی فرمانده پایگاه شهید مطهری(ره) در خصوص نحوه دعوت از بسیجیان و تشکیل اکیپ ها و گروه ها، گفت: در ابتدا جلسه های ویژه و متعددی برای اجرای طرح ضیافت شهدا برگزار شد که طی این جلسات، سرگروه ها مشخص و به یک جلسه توجیهی دعوت شدند.
فرمانده پایگاه شهید مطهری(ره) افزود: سپس هر سرگروه موظف شد با دریافت برگه ای که به تعداد هر شهید آماده شده بود و نام سرگروه ها در کنار هر شهید ثبت شده بود، برای گروه خود نیرو های بسیجی به تعداد ۲۰ نفر جذب و پشت برگه ها ثبت نماید و در تاریخ مشخصی به ستاد تحویل دهد.
وی ادامه داد: در ادامه، لیست ها توسط ستاد جمع آوری شده، جلسه ای با فرماندهی پایگاه و اعضای شورای پایگاه صورت گرفت و به برخی از گروه ها معتمدینی اضافه شد و مجددا تحویل سرگروه ها داده شد.
نریمانی خاطرنشان کرد: در پایان مقرر گردید که در روز چهارشنبه ۲۶ خرداد، همه گروه ها با افراد زیر مجموعه خود که حدود ۶۰۰ نفر می باشند به صرف افطاری در پایگاه دعوت شوند و بعد از صرف افطاری هر اکیپ به منزل هر خانواده شهید حضور پیدا کرده و برنامه ها را اجرا نمایند.

نریمانی در خصوص جزئیات نحوه اجرای این برنامه اظهار کرد: به تعداد شهدای مدفون در آستان مقدس حضرت ابراهیم (ع) که ۲۶ نفر می باشند گروه ها و اکیپ هایی تشکیل شده، هر اکیپ، یک نفر سرگروه، یک نفر روحانی، یک یا چند نفر پیشکسوت و چندین نفر از بسیجیان که جمعا هر گروه حدود ۲۰ نفر خواهند شد را تشکیل داده، ضمن حضور در منزل خانواده معظم شهید ابتدا تقدیر و تشکر از خانواده آن شهید، سپس خواندن قرآن توسط قاری و در ادامه سخنرانی توسط روحانی انجام و در پایان نیز هدیه ای به رسم یاد بود از طرف پایگاه اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها