خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:

حضرت خدیجه یکی از چهار زن برتر دنیا و خلقت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: حضرت خدیجه یکی از چهار زن برتر دنیا و خلقت است.
کد خبر: ۸۶۹۵۷۵۶
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در مراسم وفات حضرت خدیجه که در صبح امروز در حسینیه ناحیه برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت وفات حضرت خدیجه(س) گفت: خداوند متعال به ده نفر از زنان عالم خصلت و ویژگی خاصی داده است که در میان تمام زنان دنیا فقط چهار زن ( حضرت مریم، حضرت زهرا، آسیه همسر فرعون و حضرت خدیجه) توانسته بودند به مقامات بسیار والایی نایل شوند که حضرت خدیجه یکی از آن زنان است و حضرت خدیجه یکی از چهار زن برتر دنیا و خلقت است.
وی خاطر نشان کرد: حضرت خدیجه در راه اسلام تلاش های زیادی کرد و پس از انفاق ثروت خویش، هیچ منتی به خدا و رسول خدا(ص) نگذاشت.
عدالتی شربیانی عنوان کرد: حضرت خدیجه زنی است که پیامبر(ص) در حق او می گوید:« ای خدیجه، خداوند متعال هر روز به وجود تو چندین بار به ملائکه اش مباهات میکند.» این نشان می دهد حضرت خدیجه مقام بسیار بالایی در نزد خداوند دارد.
این مسئول در خاتمه گفت: زمانی که پیامبر گرامی اسلام مبعوث شدند حضرت خدیجه اولین کسی بود که به دین اسلام ایمان آورد و همواره یار و یاور حضرت محمد(ص) بود.


4001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار