خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد

افتتاح سه طرح اقتصاد مقاومتی با 370 میلیون ریال در اسدآباد

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از افتتاح سه طرح اقتصاد مقاومتی شامل پرورش ماهی قزل‌آلا با اعتبار 150 میلیون ریال، پرورش مرغ بومی با اعتبار 70 میلیون ریال و پرورش گیاهان دارویی با اعتبار 150 میلیون ریال در اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۵۷۱۲
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

سرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار بسیج در اسدآباد اظهار داشت: سه مورد از عرصه‌های اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولین شهرستان که توسط سپاه ناحیه در سال گذشته ایجاد شده بود، افتتاح شد.

وی افزود: این سه عرصه شامل پرورش ماهی قزل‌آلا با اعتبار 150 میلیون ریال، پرورش مرغ بومی با اعتبار 70 میلیون ریال و پرورش گیاهان دارویی با اعتبار 150 میلیون ریال بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها به صورت مستقیم برای سه نفر و غیرمستقیم برای 12 نفر اشتغالزایی شده است .

وی با اشاره به شعار سال که با عنوان«اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده است، افزود: امید است در سال جاری مسئولین با همکاری و تعامل بتوانند در زمینه ایجاد اشتغال و رفع بیکاری گام بردارند و نتیجه آن برای همگان ملموس باشد.

مرادی ابراز داشت: با توجه به اینکه هجمه‌ها و تحریم‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه اقتصادی بالا است با اقتصاد مقاومتی می و توجه به ظرفیت های درون می‌توان اقتصاد کشور را بیمه کرد.

وی با اشاره به طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج و سپاه عنوان کرد: ظرفیت‌های خوبی در خصوص اقتصاد مقاومتی در شهرستان اسدآباد وجود دارد که باید از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار