قاری کشوری در جمع کارکنان سپاه فارسان :

انس با قرآن کریم سعادت دنیوی و اخروی رابه دنبال دارد

سید حفیظ الله میر احمدی، گفت: طبق روایات دینی، درجات بهشت بر اساس تعداد آیات قرآن تقسیم شده است وهر نفر، به مقداری که با قرآن آشنا باشد درجات بهشت را طى مى‌کند.
کد خبر: ۸۶۹۵۷۱۱
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با دهمین روز از ماه مبارک رمضان و سالروز وفات جانسوز حضرت خدیجه کبری (سلام الله علیها) ، محفل انس با قرآن کریم در حسینیه الزهرا (سلام الله علیها) سپاه فارسان برگزار شد .

در این مراسم مربی عقیدتی بسیج و قاری کشوری گفت: قرآن کریم کتاب ارزشمندی است که آیات آن راهگشای بشر در زندگی دنیا و آخرت است، کتابی که گاه در کنج عُزلت قرار گرفته و با وجود آثار قابل توجه دنیوی و اخروی آن مورد غفلت قرار می گیرد. آثاری که اگر خوانندگان از آن مطلع گردند لاجرم تلاوت روزانه قرآن را پیشه خود خواهند ساخت.

سید حفیظ الله میر احمدی در ادامه افزود: انس با قرآن کریم موجب سعادت دنیوی و اخروی بشریت است و درجات بهشت بر اساس تعداد آیات قرآن تقسیم شده است و هر نفر به مقداری که با قرآن آشنا باشد درجات بهشت راطی می کند.

وی، تصریح کرد: همچنین براى تلاوت قرآن کریم فضایل، آثار و فواید دنیایى و آخرتى فراوانى بیان شده است که از جمله این موارد؛ بارورى ایمان، صفاى دل، تخفیف گناهان، برخوردارى از ثواب فرشتگان و پیامبران، هم‌نشینى با فرشتگان، پیمودن درجات کمال و ترقى در بهشت، درمان بیمارى‌هاى روحى، رفع غم و اندوه، روشنایى دیدگان، مونس تنهایى، عمر با برکت، استجابت دعا را می توان نام برد .

این محفل نورانی، با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط این قاری گرانقدر به پایان رسید .

ارسال نظرات
آخرین اخبار