کلاسهای تابستانه و کارگاه آموزشی هواپیما و گلایدر در مرکز فرهنگی هنری شماره یک شهرکرد آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۹۵۶۷۶
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ هواپیما و گلایدر عنوان جدیدی از کلاسهای تابستانه در چهار محال و بختیاری است که با همکاری پارک علم و فناوری برگزار می شود.

فرزاد رحیمی، مدیر کل کانونهای پرورش فکری کودکان و نوجوانا استان، گفت: کارگاه "هواپیما و گلایدر" از جمله عنوان های جدید در ثبت نام این کارگاهها محسوب می شود که با تجهیزات و ابزار مناسب پشتیبانی خواهند شد.

رحیمی با تاکید بر تقویت بنیه ی علمی اعضا بوسیله آموزش های غیر مستقیم اضافه کرد: تقویت فکر و رشد علمی اعضا از راه بازی و سرگرمی مهمترین هدف در برگزاری کارگاههای "گلایدر هواپیما " محسوب می شود.

مدیر کل کانون با اشاره به تولید دستگاههای برش و ماکت هواپیما در این فعالیت گفت: علاوه بر تقویت علمی و رشد فکری اعضا در این کارگاه مهارتهای جسمی این اعضا نیز پرورش پیدا می کند و در بخش مونتاژ این قطعات عضو با دنیای جدیدی از علم و سرگرمی مواجه می شود که در پرورش خلاقیت و نوآوری کودکان و نوجوانان بسیار موثر است.

گفتنی است این کارگاهها با استقبال خوب خانواده ها و اعضای پسر مرکز روبه رو شده است و با همکاری پارک علم و فناوری برگزار می شود.


ارسال نظرات