به همت بسیج مساجد و محلات سردشت:

نشست روشنگری و گفتمان سازی بسیجی برگزار شد

نشست روشنگری و گفتمان سازی در روزهای آغازین ماه مبارک رمضان ، ماه بهار قرآن با حضور مدیران ، معاونین و مربیان پرورشی و سرگروه های حلقه صالحین به همت بسیج مساجد و محلات سردشت (آذر بایجان غربی ) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۵۶۴۸
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: در این نشست مدیر آموزش و پرورش بعنوان سخنران  با بیان توطئه ها و نیرنگ های دشمنان در جهان اسلام و کشورهای مسلمان منطقه  بیان داشت :  دشمنان با ایجاد تفرقه و نفاق در بین مسلمانان و بوجود آوردن گروه های تکفیری با استفاده ار علمای منحرف و برداشت غلط از دین مبین اسلام می خواهند دین اسلام را در جهان بعنوان دین جنایت ، کشتار و ... جلوه دهند،

حسن پور در ادامه خاطرنشان کرد : به جز ایجاد نفاق ، جنگ و محاصره اقتصادی با استفاده از جنگ نرم و تهاجم فرهنگی می خواهند فرهنگ اسلامی و بومی ما را از بین برده تا هویت دینی و اسلامی خود را از دست بدهیم . دشمنان با استفاده از کارشناسان مجرب با تغییر لباس ، فرهنگ و استفاده از شبکه های ماهواره ای و مجازی در این راه قدم گذاشته اند و کم هزینه ترین و راحت ترین راه برای آنان است .

گفتی است : بسیج مساجد و محلات نقشی اساسی نسبت به روشنفکری و گفتمان سازی در بین فرهنگیان را ایجاد نموده هست که با افق چشم انداز طولانی مدت در این امر به تلاش های خود ادامه خواهد داد .

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
آخرین اخبار