خبرهای داغ:

گشایش نمایشگاه نقاشی ۱۰ هنرمندان زنجانی در نگارخانه ارومیه

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان‌غربی گفت: نمایشگاه نقاشی هنرمندان زنجانی در ارومیه افتتاح و تا ششم تیر ماه دایر است.
کد خبر: ۸۶۹۵۵۹۹
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، علیرضا نوروزی اظهار داشت: امروز 26 خرداد ماه نمایشگاه نقاشی هنرمندان زنجانی در ارومیه افتتاح شد.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان‌غربی گفت: در این نمایشگاه 38 عنوان نقاشی از 10 هنرمند زنجانی با موضوع‌هایی نظیر طبیعت‌گرایی، مذهبی و آیینی، آبستره و فیگوراتیو با تکنیک‌های رنگ روغن، اکریلیک و ترکیب مواد بر روی بوم نقاشی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی افزود: ابوالفضل نظری، کاظم باقری نیا، ولی الله محمدی، مهدی گودینی، رضا نجف‌لو، ناصر عبدی، رباب حیدری، امین خان محمدی، لی محمدی و ابوالفضل بیات هنرمندان زنجانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

به گفته نوروزی، باید فضاهای هنری در شهرستان ارومیه و ارتباط با هنرمندان سایر استان‌ها با هدف هموارسازی بسترهای مناسب به منظور ارتقاء سطح کیفی آثار هنری و انتقال تجربیات هنرمندان با یکدیگر ایجاد شود.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان‌ غربی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های تجسمی با حضور هنرمندان سایر استان‌ها و نیز سایر کشورها دروازه ورود هنرمندان بومی استان به تکنیک‌ها و تفکرات نو در زمینه رشد هنر متعالی بوده که این مسئله در دستور کار حوزه هنری آذربایجان‌غربی قرار دارد.

نوروزی گفت: در همین ارتباط واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان‌غربی بیش از این شش عنوان نمایشگاه از هنرمندان تبریز، چهار عنوان نمایشگاه از هنرمندان تهران، یک نمایشگاه از هنرمند اهوازی و یک عنوان نمایشگاه را از هنرمندان تجسمی کار ترکیه را برگزار کرده است.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: نمایشگاه نقاشی گروهی هنرمندان زنجانی تا ششم تیرماه در نگارخانه ارومیه دایر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار