خبرگزاری بسیج: مسئول تعلیم و تربیت سپاه امامت تبریز در همایش تبیین فرهنگ نهادی کارکنان این ناحیه، گفت: فرهنگ جهاد و شهادت رمز موفقیت رزمندگان اسلام در هر کجای دنیاست و اگر این نهضت عاشورایی ادامه داشته به علت فرهنگ جهاد و شهادت در راه خداست و نباید این فرهنگ از اذهان و اعتقاد ملت و مردم خالی شود.
کد خبر: ۸۶۹۵۵۵۹
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام خطیبی با بیان اینکه اگر به دوران پر افتخار دفاع مقدس نگاه کنیم می بینیم همه کارهای رزمندگان اسلام برگرفته از فرهنگ جهاد و شهادت است، افزود: رزمندگان در وسط میدان جنگ جایی که تشنه بودند از خوردن آن امتناع می کردند تا همرزمشان از آب استفاده کند و این حرکات فقط و فقط در مکتب حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و عاشورا دیده می شود.

وی ادامه داد: دشمن در تلاش است با راه های مختلف و با حمایت از اسلام آمریکایی و انگلیسی چهره اسلام ناب را آن طور که می خواهد تبلیغ کند و با این نوع کار به هدف شوم خود که جدا کردن مسلمانان از فرهنگ جهاد و شهادت است، دست یابد ولی این فکر و برنامه آن ها چون پشتوانه الهی ندارد نقش بر آب شده است و اکنون می بینیم که به برکت انقلاب اسلامی این فرهنگ غنی جهاد و شهادت به سرتاسر دنیا انتقال یافته است.

حجت الاسلام خطیبی با تاکید بر اینکه امروز ایران در منطقه حرف اول رامی زند، عنوان کرد: ملت ایران از بحران های بسیاری عبور کرده و ایران در اقتدار کامل به سر می برد چراکه امروز تجربیات دوران دفاع مقدس دستاورد بسیار بزرگی برای کشور ماست.

مسئول تعلیم و تربیت در سپاه امامت تبریز، خاطر نشان کرد: هر دستاورد و پیروزی که ما پس از انقلاب اسلامی به آن دست یافتیم به برکت انقلاب اسلامی و فرهنگ و روحیه شهادت طلبی و جهادی مردم کشورمان است بنابراین راه ما ادامه راه فرهنگ عاشورایی وجهاد وشهادت خواهد بود.

ارسال نظرات