مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک تاکید کرد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک گفت: اقتصاد مقاومتی زمینه اشتغال‌زایی و گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی کشور را فراهم می‌کند، خودباوری، توجه به استعدادهای درونی و توانمندی‌های داخلی زمینه‌ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۶۹۵۴۸۸
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی صبح امروز در جلسه اقتصادمقاومتی که در سپاه ناحیه اراک برگزار شد با تاکید بر تحقق اقتصادمقاومتی اظهار داشت: بحث اقتصاد مقاومتی و مباحث اقتصادی دغدغه مقام‌معظم رهبری است که چند سالی هست در سخنرانی ها و دیگر برنامه ها به آن اشاره و تأکید دارند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی به دستور مقام‌معظم رهبری و از نیازهای جامعه امروزی ما هست و اگر نتوانیم در این زمینه کار اساسی انجام دهیم ضربه خواهیم خورد چرا که یکی از اساسی‌ترین راهکارهای مورد نیاز در مقابله با دشمنان همین عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی می‌تواند باعث خودکفاشدن اقتصاد کشور شود از این‌رو انجام عملی و دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ضروری است که تحقق این مهم خود نیازمند روحیه انقلابی است.

حجت‌الاسلام عبدی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: اگرچه امروز کشور با مشکلات اقتصادی مواجه است ولی بایستی ایمان داشت که با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و در سایه تلاش جهادگرانه، اقتصاد مقاومتی دست یافتنی می‌شود.

وی افزود: ایجاد اشتغال از جمله مواردی است که نیازمند رونق اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور است با حمایت از تولید ملی زمینه اشتغال بیشتری برای جوانان فراهم می‌شود، برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید به میدان عمل وارد شد و موانع را به صورت عملیاتی از سر راه برداشت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: امروز باید در جنگ اقتصادی با دشمن سنگرها را شناسایی کرد و هر کس باید در زمینه اقتصاد مقاومتی با شناخت نقش خود، وارد عمل شود و مسئولان و مردم باید به این امر واقف باشند با روحیه انقلابی و با نگاه به درون به دنبال حل مشکلات کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی باشند.

حجت‌الاسلام عبدی در پایان خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی زمینه اشتغال‌زایی و گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی کشور را فراهم می‌کند، خودباوری، توجه به استعدادهای درونی و توانمندی‌های داخلی زمینه‌ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است.


انتهای پیام/
ارسال نظرات